۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹
الحاق یک فروند هواپیما به ناوگان هوایی کشور

الحاق یک فروند هواپیما به ناوگان هوایی کشور

مدیرعامل شرکت هواپیمایی قشم ایر از الحاق یک فروند هواپیما پس از تعمیرات اساسی به ناوگان هوایی کشور خبر داد و گفت: دو فروند دیگر نیز تا پایان سال به ناوگان این شرکت اضافه می‌شود.

به گزارش بازار، رامین حمزه گفت: این هواپیما با تعمیرات اساسی به ناوگان هوایی کشور اضافه شد و با توجه به این که الحاق هواپیما در زمان اوج تقاضای سفر بوده نقش موثری در ایام تعطیلات نوروزی در جابجایی مسافر خواهیم داشت. الحاق یک فروند هواپیما به ناوگان هوایی کشور

وی افزود: هواپیمای اورهال شده از نوع RJ۱۰۰ است که ۱۱۲ صندلی دارد بنابراین روزانه بیش از ۶۰۰ صندلی به ظرفیت ناوگان هوایی کشور اضافه می شود ضمن اینکه این هواپیما قرار است هم در پروازهای داخلی و هم پروازهای خارجی مورد استفاده قرار گیرد.

حمزه با بیان اینکه برای انجام تعمیرات این هواپیما از منابع داخلی استفاده شده بیان کرد: به منظور تکریم مسافران، فضای کابین و داخل هواپیما را بطور کامل از نور پردازی تا صندلی ها تغییر دادیم.

وی افزود: در حال حاضر با ده فروند هواپیما فعالیت می کنیم اما تا پایان سال ۲ فروند هواپیمای دیگر به ناوگان شرکت هواپیمایی اضافه می شود.

معاون مهندسی تعمیرات این شرکت هواپیمایی نیز در خصوص چک سنگین و اورهال هواپیمای RJ۱۰۰ گفت: چک دوره ای هواپیما با عنوان چک سی (C) به انضمام چک تقویمی، ساعت و سیکل پروازی طی مدت سه ماه و ۱۵ روز انجام شده است.

والی افزود: تمام دستورالعمل های تعمیراتی هواپیما که بالغ بر ۱۴۰۰دستورالعمل است و همچنین تعمیرات اساسی ارابه فرود و قطعات عمردار هواپیما به دست متخصصان داخلی انجام شده است. به گفته معاون مهندسی تعمیرات این شرکت، در دو روز آینده این هواپیما برای انجام پرواز آزمایشی آماده شده و پس از اخذ تاییدیه های لازم وارد چرخه عملیاتی می شود.

کد خبر: ۲۰۷٬۴۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha