۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۸
تعلل راه و شهرسازی گلستان در پروژه های طرح ملی مسکن
در گفتگو با بازار بیان شد؛

تعلل راه و شهرسازی گلستان در پروژه های طرح ملی مسکن

گرگان- محبی، دبیر انجمن انبوه سازان گلستان از تعلل مدیرکل راه و شهرسازی در اعلام قیمت جدید برای هر مترمربع طرح ملی مسکن در استان خبرداد و گفت: با این تعلل جامعه هدف از رسیدن به مسکن دورتر می شود.

حمیدرضا محبی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: اغلب پروژه های در حال ساخت در طرح ملی مسکن گلستان مربوط به واحدهای نیمه تمام مسکن مهر است.

دبیر انجمن انبوه سازان گلستان با اشاره به مبلغ چهار میلیون و ۷۰۰ هزار تومان که برای هر مترمربع طرح ملی مسکن در نظر گرفته شده بود، افزود: این قیمت برای سازندگان جذاب نبود و از این طرح در گلستان استقبال نشد زیرا با قیمت واقعی فاصله زیادی داشت.

وی از کشف قیمت جدید به مبلغ پنج میلیون و ۷۰۰ هزار تومان خبرداد و گفت: به دلیل تعلل راه و شهرسازی و افزایش هزینه‌ها و تورم این رقم هم در حال حاضر قابل اجرا نیست و باید به هفت میلیون تومان برسد.

محبی عنوان کرد که قیمت ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در جلسه با معاون عمرانی استاندار تعیین شد اما مدیر کل راه و شهرسازی گلستان اعلام کرد که با رقم قبلی یعنی پنج میلیون و ۷۰۰ هزار تومان فراخوان داده شود.

این فعال صنعت ساختمان گفت: ییش از یک سال از شروع طرح ملی مسکن می‌گذرد و این طرح راکد بوده و با این روش، امکان اجرایی شدن ساخت و سازها ممکن نیست.

وی بیان کرد: با این تعلل و دست اندازها، جامعه هدف از رسیدن به مسکن دورتر و دورتر شده و شرایط بهبود نخواهد یافت.

کد خبر: ۲۰۷٬۱۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ولی الله حدادی IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
      0 0
      پس چراوعده سرخرمن میدهید آقا اینکاره نیستید اگر شما درراه وشهرسازی هستید .باید زیرساختها ورابدونید پس چرا با وعده توخالی مردم راسروکارمیزارید .دولت تا مدیران فولادسازی.وکارخانجات مصالح قیمت مصوب نشود درغیر اینصورت شمابه هیچ وجه ثبات نخواهیدداشت تومسکن