۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
تاثیر مجوز افزایش قیمت دتولید بر دارایی شرکت

تاثیر مجوز افزایش قیمت دتولید بر دارایی شرکت

تولید دارو براساس مجوزات سازمان غذا و دارو مجوز افزایش نرخ فروش تعدادی از محصولات شرکت را جهت پوشش هزینه های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه دریافت کرد که برابر یک درصد درآمد شرکت است.

بازار؛ گروه بورس: شرکت داروسازی تولید دارو با نماد دتولید براساس مجوزات سازمان غذا و دارو، مجوز افزایش نرخ فروش تعدادی از محصولات شرکت را جهت پوشش هزینه های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه دریافت کرد. فروش محصول شرکت نسبت به کل دارایی ها در سال مالی قبل حدود سی و نه صدم درصد و نسبت به کل درآمد فروش در سال مالی قبل حدود هفتاد و هشت صدم درصد است که در مجموع حدود یک و نیم درصد افزایش ارزش در مجموع سود شرکت تاثیر دارد.

فروش محصولاتی که افزایش قیمت گرفته اند نسبت به کل دارایی ها در سال مالی قبل حدود نیم بوده و نسبت به کل درآمد فروش در سال مالی قبل حدود یک درصد بوده است. از طرف دیگر شرکت تولید دارو در ۹ ماهه امسال ۳۰۴ میلیارد تومان فروش داشته که نسبت به فروش ۱۶۸ میلیارد تومانی ۹ ماهه سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است. همچنین این شرکت در دی ماه امسال حدود ۴۶.۷ میلیارد تومان فروش داشته که نسبت به میانگین ماهانه امسال رشد بالایی را ثبت کرده، به همین دلیل پیش بینی می شود با دریافت مجوز افزایش نرخ فروش محصولات به زودی شاهد رشد درآمد این شرکت در ۱۲ ماهه باشیم.

کد خبر: ۲۰۷٬۱۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha