۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳
تحقق بهره وری از عهده یک سازمان خارج است
سرپرست معاونت راهبردی سازمان ملی بهره وری تحلیل کرد

تحقق بهره وری از عهده یک سازمان خارج است

محمودی، سرپرست معاونت راهبردی بهره وری سازمان ملی بهره وری ایران اظهار کرد: پیمودن مسیر بهره وری در کشور از عهده یک سازمان یا نهاد خارج است و فرهنگ بهره وری باید در نگاه مدیریتی در تمام حوزه ها مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش بازار، بهروز محمودی، سرپرست معاونت راهبردی بهره وری سازمان ملی بهره وری ایران در ارتباط تلفنی با شبکه رادیویی گفت و گو با اشاره به شرایط جدید ناشی از شیوع ویروس کرونا، گفت: شرایط جدید اجتماع ما را به این فکر واداشت که چگونه از ظرفیت های مغفول مانده بهترین استفاده را ببریم.

وی افزود: خوشبختانه بسیاری از موارد مصرفی در کشور در ایام کرونا بهینه سازی شدند.

سرپرست معاونت راهبردی بهره وری سازمان ملی بهره وری ایران با اشاره به این که این سازمان در قالب تشکیل در سال ۱۳۷۲ ایجاد شد، اضافه کرد: متاسفانه تشکیلات بهره وری در ایران روند منسجم و مشخصی در گذر تاریخ ندارد.

وی تاکید داشت: متاسفانه تغییرات جایگاهی سازمان ملی بهره وری ایران در سال های گذشته باعث شد تا رویکردهای این سازمان تحت الشعاع قرار بگیرند و به درستی پیش نروند.

محمودی تصریح کرد: در حال حاضر سازمان ملی بهره وری به طور منسجم زیر مجموعه سازمان استخدامی کشور فعالیت می کند.

وی با اشاره به این که ایران عضو سازمان بهره وری آسیایی است، ادامه داد: اکثر کشورها از سال ۱۹۶۵ به بعد تشکیلات منسجم بهره وری داشته اند و ایران از همان زمان در این سازمان عضو بوده؛ در حالی که تشکیلات بهره وری در کشور روال منسجم و مشخصی نداشت.

وی اضافه کرد: در دهه گذشته سازمان ملی بهره وری ایران سعی کرد نقش و جایگاه درست خود را پیدا کند.

محمودی تاکید کرد: بدون شک پیشرفت و موفقیت در مسیر بهره وری در کشور از عهده یک سازمان یا نهاد خارج است و فرهنگ بهره وری باید در نگاه مدیریتی تمامی دستگاه ها مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر: ۲۰٬۷۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha