۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰
تنها کاربران ویژه توئیتر امکان ورود دو مرحله ای به حساب کاربری خود را دارند
طی بیانیه ای رسمی اعلام شد؛

تنها کاربران ویژه توئیتر امکان ورود دو مرحله ای به حساب کاربری خود را دارند

شرکت توئیتر با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که از این پس تنها آن دسته از کاربرانی قادر به استفاده از پیامک برای ورود دو مرحله ای به حساب کاربری خود هستند که اقدام به خرید اشتراک کرده باشند.

به گزارش بازار؛ توئیتر که از زمان مالکیت ایلان ماسک بر این رسانه آمریکایی، تا حد زیادی خبرساز شده، با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که از این پس تنها آن دسته از کاربرانی قادر به استفاده از پیامک برای ورود دو مرحله ای به حساب کاربری خود هستند که اقدام به خرید اشتراک کرده باشند.

بر اساس این گزارش، توئیتر در پیام خود به کاربران آورده است: از تاریخ ۲۰ مارس، تنها کاربران ویژه ای که حساب آنها به رنگ آبی است امکان استفاده از ورود سیستم دو مرحله ای به حساب کاربری خود در توئیتر خواهند بود.

لازم به ذکر است، ورود دو مرحله ای به حساب کاربری از جمله امکانات مهمی است که امروزه وب سایت ها و شبکه های اجتماعی بزرگ برای افزایش ضریب امنیت کاربران خود، برای آنها فعال کرده اند و در حال حاضر، علاوه بر پیامک متنی، از نرم افزارهای اخحتصاصی گوگل و مایکروسافت به عنوان نرم افزارهای رمزساز برای بهره برداری از این قابلیت استفاده می شود.

توئیتر دلیل این اقدام خود را افزایش بی سابقه تعداد هکرهایی دانسته که برای ورد به حساب کاربری افراد مختلف، سیستم حساب های کاربری را وادار به ارسال پیام های متنی غیر واقعی (اسکم) می کنند که این تعداد پیامک، سالانه حدود ۶۰ میلیون دلار به توئیتر ضرر مالی وارد می کند.

لازم به ذکر است، توئیتر پیشتر از لیبل های آبی رنگ برای آن دسته از حساب های کاربری استفاده می کرد که به صورت رسمی توسط این شرکت تایید شده بودند. اما اکنون، کاربران باید علاوه بر احراز هویت، برای دریافت لیبل آبی رنگ اقدام به خرید سرویس های اشتراک توئیتر نمایند.

کد خبر: ۲۰۷٬۱۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha