۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳
آمازون دورکاری کارکنان خود را لغو کرد| لزوم حضور کارمندان در محل کار
بهبود وضعیت شیوع کرونا در آمریکا؛

آمازون دورکاری کارکنان خود را لغو کرد| لزوم حضور کارمندان در محل کار

شرکت آمازون با انتشار بیانیه ای رسمی از کارکنان دورکار خود خواست دستکم سه روز در هفته در محل کار خود حضور یابند.

به گزارش بازار؛ شرکت آمازون با انتشار بیانیه ای رسمی از کارکنان دورکار خود خواست تا دستکم سه روز در هفته در محل کار خود حضور یابند.

بر اساس این گزارش، آمازون که از زمان پاندمی کرونا بسیاری از نیروهای کار خود را دورکار کرده بود، اکنون با فروکش کردن میزان شیوع این بیماری از آنها خواسته تا سه روز در هفته را به صورت حضوری در محل کار خود حاضر شوند.

لازم به ذکر است، علیرغم برداشته شدن محدودیت های کرونایی در بسیاری از نقاط جهان، شرکت های زیادی همچون آمازون که از تراکم کارکنان زیادی برخوردار هستند، همچنان به این محدودیت ها پایبند مانده اند.

«اندی جیسی» مدیر اجرایی آمازون نیز طی سخنانی گفته که قانون جدید مشمول تمامی شعب این شرکت آمریکایی در اقصی نقاط جهان و همچنین ایالات مختلف آمریکا خواهد شد.

به گفته کارشناسان، بازگشایی تدریجی شرکت های بزرگ آمریکایی و بازگشت به حالت عادی قبل از شیوع کرونا نشان دهنده آماده شدن اقتصاد ایالات متحده به حالت عادی بوده که این موضوع می تواند نه تنها برای آمریکا، بلکه تمامی کشورهای صنعتی که بازار هدف اصلی آنها ایالات متحده محسوب می شود، خبر خوبی باشد.

از سوی دیگر، برآوردهای فدرال رزرو نشان می دهد که علیرغم میزان پیشرفت تورم در ماه ژانویه بیشاز انتظار این نهاد بزرگ اقتصادی، تورم به طور قابل قبولی کنترل شده و ضریب اطمینان بخشی بخش های مختلف اقتصادی نیز افزایش یافته است.

کد خبر: ۲۰۷٬۰۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha