۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷
چرا باید از سرور مجازی ویندوز استفاده کنیم؟

چرا باید از سرور مجازی ویندوز استفاده کنیم؟

حتما نام سرور های مجازی به گوش شما هم خورده است.

به گزارش بازار، حتما نام سرور های مجازی به گوش شما هم خورده است. این سرور ها میزبانی هستند که به صورت مجازی از محیط های سرور های اختصاصی در یک سرور مشترک تقلید می کنند. سرور مجازی به خاطر هزینه کمی که نسبت به سرور اختصاصی دارد و به خاطر امنیت و عملکرد بهتر نسبت به هاست اشتراکی محبوبیت بیشتری پیدا کرده است

در خرید سرور مجازی دو انتخاب مقابل شما قرار دارد: اولی خرید سرور مجازی ویندوز و دومی خرید سرور مجازی لینوکس می باشد. مسلما انتخاب سرور مناسب نقش بزرگی در موفقیت وب سایت بر عهده دارذ. ما هم در این قسمت سرور های مجازی ویندوز را بررسی خواهیم کرد تا شما درک بهتر و روشن تری نسبت به آنها داشته باشید. پس ما را دنبال کنید.

سرور مجازی ویندوز چیست؟

این نوع سرور نوعی میزبانی است که منابع و ثبات بیشتری را برای یک پروژه اینترنتی تضمین می کند. حالا می خواهیم در مورد این سرور و کارایی آن مطالبی را برای شما عزیزان ارائه دهیم. همچنین، ویژگی ها و مزایای مربوط به آن را بررسی کنیم. سرور خصوصی مجازی ویندوز یک سرور نیمه اختصاصی است که خصوصیاتی مانند منابع اختصاص داده شده به کاربر، استقلال بیشتر در کنترل منابع و عملکرد بهتر را فراهم می کند.


کاربری که یک سرور مجازی ویندوز به کار می گیرد، منابع انحصاری برای استفاده در پروژه های آنلاین خود دریافت می کند. این سرور برای سایت هایی که به طور مداوم در حال رشد هستند و حجم ترافیک بالایی دریافت می کنند و در نتیجه ظرفیت بالایی از سرور های مجازی نیاز دارند، مناسب می باشد.

ارائه ویندوز سرور فوری نسخه 2022 (ویندوز سرور 11) با تمامی امکانات

چه ویژگی هایی باعث می شود از سرور مجازی ویندوز استفاده کنیم؟

خرید سرور مجازی ویندوز فوری (تحویل زیر 1 دقیقه) - آذرسیس

هزینه های مقرون به صرفه

هزینه فراهم کردن یک سرور مجازی ویندوز بیشتر از سرور اشتراکی می باشد، در مقابل مزایای بیشتری نیز دارد. منابع به صورت اختصاصی در اختیار کاربر قرار می گیرد. و از طرف دیگر هزینه مناسب تری نسبت به سرور های اختصاصی دارد.

امکان سفارشی سازی

کاربر در سرور مجازی ویندوز می تواند سرور خود را پیکربندی کند و منابع را به بخش خدماتی که بیشتر به آن نیاز دارد اختصاص دهد. بدون در نظر گرفتن پیکربندی تعریف شده، سرور مجازی ویندوز قادر به پشتیبانی از حجم بالایی از دسترسی ها و انتقال ها در یک یا چند سایت می باشد.

ارائه عملکرد و بازدهی بالا

با توجه به ویژگی های اختصاصی و پیکربندی با امکان سفارشی سازی کاربر، عملکرد سرور مجازی ویندوز تضمین شده است. تعداد سایت ها حجم کل ترافیک و وزن فایل های در حال انتقال مهم نیست. در نظر داشته باشید که عملکرد بالا همیشه بر بی ثباتی احتمال سیستم غلبه می کند.

امنیت وب سایت

عملکرد خودگردان سرور مجازی ویندوز تضمین می کند که کاربر می تواند نرم افزار حفاظتی اضافی نصب کند. علاوه بر امنیت خود ویندوز، سیستم عامل مایکروسافت نیز بروز رسانی های دوره ای در مقابل وضعیت ها و حملات آلوده اینترنتی دریافت می کند و این امر ویندوز را مطمئن تر می سازد. در سرور مجازی ویندوز، وب سایت در یک جعبه ایمن باقی می ماند و مشکلات عملکردی و امنیتی را حذف می کند.

قابلیت مقیاس پذیری

سرورهای مجازی برای پروژه هایی با امکان رشد ثابت ایده آل هستند. از آنجایی که ویژگی های این سرور ها با سرعت رشد وب سایت سازگار می باشد، مجموع منابع اختصاصی، عملکرد و امنیت، سرور ویندوز را مقیاس پذیر می کند. با سرور های مجازی ویندوز دیگر لازم نیست منابع سرور را با سایر وب سایت ها ببه اشتراک گذارید و نگران تمام شدن منابع و تاخیر در عملکرد باشید. از آنجایی که شما منابع تضمینی را با سرور ویندوز خود دریافت می کنید، وب سایت شما عملکرد بی وقفه و سرعت بارگذاری بالایی تجربه می کند که برای وب سایت با ترافیک بالا ایده آل است.

دسترسی کامل به root

با استفاده از ویژگی دسترسی کامل به root، می توانید برنامه های شخص ثالث را نصب کنید، تنظیمات پورت را انجام دهید و پیکربندی های ضروری را انجام دهید که به بهترین وجه با نیازهای کسب وکار شما مطابقت دارد. البته مهم است که برای کنترل سرور خود و اجرای ان باید تخصص فنی بالا داشته باشید.

قابلیت دسترسی

ویندوز یکی از قابل اعتمادترین پلتفرم های مورد استفاده است. مهندسان برنامه نویسی این سیستم عامل یک رابط بصری و در دسترس برای مدیریت و پیکربندی راحت تضمین می کنند. بنابراینف کاربر برای دانستن نحوه استفاده از سرور ویندوز نیازی به کد نویسی ندارد.

سرور مجازی ویندوز آذرسیس با فناوری KVM

اگر شما هم دنبال خرید سرور مجازی ویندوزی خوب هستید با آپتایم  ۹۹ % ، بهرمندی از فناوری مجازی ساز KVM ، سخت افزار قدرتمند و قیمت مناسب را به شما پیشنهاد میکنیم.پشتیبانی آذرسیس به صورت ۲۴ ساعته بوده و شما می توانید از طریق شماره تماس ، تیکت پشتیبانی و پیامرسان ها با پشتیبانان آذرسیس در ارتباط باشید.

نتیجه گیری

در نهایت می توان گفت اگر وب سایتی دارید که روز به روز در حال رشد است و ترافیک بالایی دارد که دیگر هاست های اشتراکی جوابگوی آن نیستند، پس بهتر از سرورهای مجازی را مورد توجه قرار دهید. خصوصا اگر زیاد حرفه ای نباشید و به دنبال مدیریت و عملکرد آسان در سیستم هستید ما به شما سرور مجازی ویندوز را پیشنهاد می کنیم. امیدواریم با مقاله فوق کمکی به شما در این راستا کرده باشیم. از توجه شما متشکریم.

سوالات متداول

آیا میتوانم از سرور مجازی ویندوز برای ترید استفاده کنم؟

در باب این سوال باید بگویم بله سرور مجازی اساسا بهترین گزینه برای ترید است چرا که تحریم و بستن اکانت های بسیاری از متخصصین بازار های مالی بخاطر نبود آی پی ثابت و مشخص وهمچنین قطع وصل اینترنت است.

چه نوع برنامه‌هایی می‌توانند روی سرور مجازی ویندوز اجرا شوند؟

شما میتوانید هر نوع برنامه ای که داخل سیستم شخصی خود اجرا میکنید روی سرور مجازی ویندوز نیز اجرا کنید اساسا در بحث کاربری عادی تفاوت چندانی با سیستم شخصی وجود ندارد مهم ترین عامل که سرور مجازی ویندوز را متمایز میکند در دسترس بودن همیشگی آن است.

خرید سرور اختصاصی بهتر است یا سرور مجازی؟

بسته به نوع کسب و کار شما دارد چنانچه صاحب کسب و کار بزرگ هستید سرور اختصاصی بهترین گزینه می باشد لیکن اگر صاحب کسب و کار کوچک هستید سرور مجازی بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

کد خبر: ۲۰۷٬۰۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha