۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
طرح تغلیظ پساب صنعتی شرکت سیمین‌تاک افتتاح شد
گزارش خبری بازار؛

طرح تغلیظ پساب صنعتی شرکت سیمین‌تاک افتتاح شد

قزوین- طرح تغلیظ پساب صنعتی خط تولید الکل شرکت سیمین‌تاک به ظرفیت ۱۵۰۰ متر مکعب امروز با حضور علی سلاجقه معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در محمدآباد بویین‌زهرا افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار بازار، طرح تغلیظ پساب صنعتی خط تولید الکل شرکت سیمین‌تاک به ظرفیت یک هزار و ۵۰۰ متر مکعب در با حضور علی سلاجقه معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست، روح‌الله عباسپور رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس و محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در اراضی روستای محمدآباد شهرستان بویین‌زهرا افتتاح شد.

شرکت سیمین‌تاک تولیدکننده انواع الکل اتانول ۹۶ و ۹۹.۹ درصدی طبی و صنعتی و انواع سرکه و موادغذایی در اراضی روستای محمد آباد بویین‌زهرا احداث شده است.

در این واحد روزانه ۱۱۰ هزار لیتر الکل اتانول تولید خواهد شد که در حال حاضر دو خط آن با تولید ۳۰ هزار لیتر فعال است‌. در این واحد انواع سرکه خانگی به ظرفیت ۱۲ هزار لیتر در روز، انواع ظروف پلاستیکی مورد مصرف تولید می‌شود.

طرح تعلیظ پساب صنعتی خط تولید الکل به ظرفیت ۱۵۰۰ مترمکعب در روز با دو خط فاز یک و دو با بیش از ۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری ایجاد شده است.

تصفیه و بازاریابی فاضلاب صنعتی و بازچرخانی آب جهت استفاده در خط تولید و کاهش مصرف آب ورودی و جلوگیری از آلودگی محیط زیست، آب و خاک و تامین خوراک دام از اهداف راه اندازی این واحد تولیدی است.

در این بازدید فاز دوم این شرکت برای تغلیظ سرکه افتتاح شد و به بهره برداری رسید. این شرکت در تولید الکل و اتانول بیش از ۲۵ سال سابقه فعالیت دارد و برای ۱۷۰ نفر اشتغالزایی کرده است

کد خبر: ۲۰۶٬۸۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha