۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
بهترین خودرو ۲۰۲۳ از نظر زنان معرفی می شود|آغاز رقابت خودروهای بنزینی،هیبریدی و الکتریکی
بازار خبر می دهد

بهترین خودرو ۲۰۲۳ از نظر زنان معرفی می شود|آغاز رقابت خودروهای بنزینی،هیبریدی و الکتریکی

شش خودرو به انتخاب ۶۳ روزنامه نگار زن صنعت خودرو جهت معرفی بهترین محصول سال ۲۰۲۳ از نظر زنان کاندید شدند، پس از داوری و تست این هیات روزنامه نگار بهترین خودرو را معرفی خواهند کرد.

بازار؛ گروه خودرو: به تازگی شش خودرو از نظر زنان کاندید بهترین خودروی سال ۲۰۲۳ شدند، سیزدهمین سال انتخاب خودرو زنان در دنیا با حضور ۶۳ روزنامه نگار زن صنعت خودرو از ۴۵ کشور جهان در پنج قاره برگزار شد. در این دوره از انتخاب بهترین خودرو دنیا از نظر زنان قرار است فاکتورهای ایمنی، رانندگی، راحتی، طراحی، فناوری، کارایی، سازگار بر محیط زیست و مقرون به صرفه بودن مورد توجه قرار گیرد.

برگزاری انتخاب بهترین خودرو دنیا از نظر زنان در سال میلادی جاری بسیار سخت است، زیرا خودروهای انتخابی باید تست های رانندگی، تجزیه و تحلیل، ارزیابی و مقایسه را پشت سر بگذارند. براساس نظر هیات داوران شش خودروی؛ کیا نیرو، جیپ اونجر، سیتروئن سی۵ ایکس، نیسان ایکس تریل، آئودی آراس۳ و فورد رنجر کاندید بهترین خودرو سال ۲۰۲۳ شدند.

براساس آنچه که هیات داوران اعلام کردند، شش خودرو انتخابی پس از بررسی و تست عملکردی مورد ارزیابی کیفی و آلایندگی نیز قرار خواهند گرفت. در لیست شش خودرو انتخابی خودروهای کیا نیرو و ستروئن سی۵ ایکس به ترتیب هیبرید پلاگین و هیبریدی بنزینی هستند، بنابراین در کنار تست های مذکور که توسط روزنامه نگاران خودرویی انجام می شود، مساله عمرمفید باتری، مصرف سوخت و فضای مفید حمل بار در خودرو نیز مورد ارزیابی قرار می گیرد. این دو خودرو هیبریدی باید نهایت سازگاری با محیط زیست را داشته باشند، در غیر اینصورت از لیست خودرو برتر سال ۲۰۲۳ از نگاه زنان حذف خواهند شد.

سومین خودرو هیبریدی لیست بهترین خودرو ۲۰۲۳ از نظر زنان، نیسان ایکس تریل است که در آمریکا با نام نیسان روگ شناخته می شود. این محصول کراس اوور سایز بزرگ در کلاس هفت نفره طراحی و تولید شده است. فناوری هیبریدی نیسان یا همان ای-پاور قابلیت عملکرد این محصول را افزایش داده و به راحتی می توان با این محصول در مناطق صعب العبور نیز حرکت کرد. تنها خودرو برقی این لیست، خودرو جیپ اونجر است، این محصول تمام الکتریکی طراحی قابل قبول را داشته و به لطف موتورهای الکتریکی می توان به راحتی مسیرهای آفرودی را با آن پیمود.

در بازار آمریکا مشتریان فورد رنجر را به عنوان یک پیکاپ با کیفیت، قابل اعتماد و زیبا معرفی می کنند، این خودرو با قابلیت های شهری و آفرودی جز گزینه های نخست زنان برای خرید است. آئودی آرس۳ به عنوان یک محصول اسپرت در این لیست به لطف توسعه فناوری و ساخت آلمانی ها می تواند شانس بالایی برای انتخاب شدن داشته باشد. این خودرو با عملکرد و کیفیت بالا می تواند نظر داوران در انتخاب محصول را به خود جلب کند.

شش خودرو مذکور از امروز توسط هیات داوران تست خواهد شد، بهترین خودرو سال۲۰۲۳ جهان از نظر زنان در هشتم ماه مارس معرفی خواهد شد.

جوایز بهترین خودرو سال از نظر زنان تنها جوایزی است که فقط توسط روزنامه نگاران زن صنعت خودرو اهدا می شود، این رقابت جهت شناسایی بهترین خودرو سال برای تشویق خودروسازان به طراحی و تولید محصولی مبتنی بر اصول راحتی در رانندگی ایجاد شده است.

کد خبر: ۲۰۶٬۷۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha