۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
طرح توسعه شهرک صنعتی دامغان اجرایی می‌شود
در گفتگو با خبرنگار بازار مطرح شد؛

طرح توسعه شهرک صنعتی دامغان اجرایی می‌شود

دامغان- علیزاده برمی، نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح توسعه شهرک صنعتی این شهرستان اجرایی می‌شود، گفت: برای این منظور ۴۰۰ هکتار زمین آماده الحاق شده است.

علی اکبر علیزاده برمی در گفتگو با خبرنگار بازار، در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی دامغان بیان کرد: طرح توسعه شهرک صنعتی برای افزایش زیرساخت های مورد نیاز تولید گران در دستور کار است و در وهله نخست۴۰۰ هکتار زمین برای توسعه و الحاق شهرک صنعتی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه زمین کافی برای تمام سرمایه گذاران در بخش های صنعتی شهرستان دامغان وجود دارد و زیرساخت های مورد نیاز واحدهای تولیدی مانند راه، آب، گاز، فیبرنوری و ... ایجاد شده است، تاکید کرد: راه اندازی پست ۲۰ کیلو ولت برای واحد های صنعتی مستقر در شهرک صنعتی از دیگر اقدامات خوب صورت گرفته است.

نماینده دامغان در مجلس با بیان اینکه همه چیز آماده است تا بتوانیم با اهتمام بیشتر، سرمایه گذاران را برای حضور در دامغان و سرمایه گذاری دعوت کنیم، تاکید کرد: یک مجموعه صنعتی هم اکنون در شهرک صنعتی حضور یافته و حتی به تولید رسیده است و لذا امیدواریم مابقی واحدها نیز به این مکان در طرح توسعه شهرک صنعتی دامغان بیایند.

علیزاده برمی با بیان اینکه نتیجه استقرار صنایع در شهرک صنعتی اشتغال پایدار خواهد بود، گفت: آماده واگذاری زمین برای متقاضیان ایجاد کارخانه ها و واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرستان هستیم.

وی با بیان اینکه در راستای حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی تسهیلات خوبی نیز درنظر گرفته شده است، بیان کرد: این تسهیلات در کنار اعطای زمین و مشوق‌های هفت درصدی مالیاتی از جمله اقدامات صورت گرفته برای ایجاد رغبت بین سرمایه گذاران در شهرستان دامغان است.

کد خبر: ۲۰۶٬۷۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha