زیرساخت‌های درمانی تامین اجتماعی در استان‌ها تقویت و تجهیز شود
رئیس اتاق ایلام:

زیرساخت‌های درمانی تامین اجتماعی در استان‌ها تقویت و تجهیز شود

رئیس اتاق ایلام می‌گوید: ذینفعان سازمان تامین اجتماعی انتظار دارند، با تقویت و تکمیل زیرساخت ها و تجهیز بیمارستان های وابسته به این سازمان، همه مراحل درمان در استان انجام شود.

به گزارش بازار به نقل از اتاق ایران، شعبان فروتن رئیس اتاق ایلام با اشاره به اینکه نقش سازمان تامین اجتماعی در سه محور بیمه، درمان و سرمایه گذاری بسیار حائز اهمیت و تاثیرگذار است، گفت: سازمان تامین اجتماعی، بزرگترین سازمان بیمه‌ای و درمانی کشور است و بیش از ۵۰ درصد جمعیت کشور با این سازمان سر و کار دارند.

فروتن در همایش رابطین بیمه تامین اجتماعی استان ایلام، افزود: حمایت سازمان تامین اجتماعی از جامعه هدف که بیشتر کارگر و کارفرما هستند پشتوانه مناسبی برای رفاه ، امنیت و افزایش امید به زندگی در جامعه است.

رئیس اتاق ایلام اظهار کرد: خوشبختانه تامین اجتماعی گام های مثبتی را برای تحول بیمه ای در کشور برداشته است که بر کسی پوشیده نیست.

فروتن ادامه داد: انتظار ما از این سازمان این است که در کنار حمایت واقعی از کارگران و کارفرمایان برای به گردش درآوردن چرخ های اقتصادی، نقش درمانی و سرمایه گذاری نیز پررنگ‌تر دیده شود.

وی تاکید کرد: انتظار دیگر ما این است که با تقویت و تکمیل زیرساخت ها و تجهیز بیمارستان های وابسته به تامین اجتماعی در ایلام طوری برنامه ریزی شود که کلیه مراحل درمان و عمل های جراحی در خود استان انجام شود به نحوی که کارگر ما برای استفاده از خدمات تکمیلی درمانی نباید به دیگر استان های کشور سفر کند.

رئیس اتاق ایلام افزود: ضرورت دارد شرکت های وابسته تامین اجتماعی در بخش های اقتصادی استان ایلام نیز سرمایه گذاری موثرتری در بخش های اقتصادی استان برای اجرای طرح های بزرگ داشته باشند.

فروتن در پایان اعلام کرد: اتاق بازگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام از هرگونه همکاری مطلوب با سازمان تامین اجتماعی استان استقبال می کند.

کد خبر: ۲۰۶٬۷۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha