۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۱
خرید عمده انواع فلش ارزان قیمت با گارانتی

خرید عمده انواع فلش ارزان قیمت با گارانتی

فلش مموری ارزان همیشه بهترین وسیله برای انتقال و ذخیره اطلاعات بوده اند.

به گزارش بازار، فلش مموری ارزان همیشه بهترین وسیله برای انتقال و ذخیره اطلاعات بوده اند. دلیل محبوبیت فلش مموری، استفاده ی آسان از آن و سرعت بالایی است که به انجام انتقال داده ها می دهد می باشد. این وسیله بسیار کوچک و کم حجم که جابجایی آن برای کاربران بسیار آسان است، میتواند حجم های وسیعی از اطلاعات را درون خود جای بدهد. بنابراین بی دلیل نیست که فلش مموری به یکیک از پر مصرف ترین و محبوب ترین گجت ها تبدیل شده است.

این دلایل همگی باعث شده اند فلش مموری به یکی از پرفروش های دنیای گجت تبدیل شود. بنابراین فروشندگان لوازم الکترونیکی با فروش این کالاها به سود زیادی دست پیدا کنند. در این سعی دارید شما را جهت خرید عمده فلش ارزان قیمت راهنمایی کنیم.

معرفی بهترین فلش مموری جهت خرید عمده

فلش مموری های با برندهای بسیار متنوعی در بازار موجود هستند. اما باید در انتخاب بهترین فلش مموری ارزان قیمت دقت کافی را داشته باشید. عده ای از فروشندگان به این فکر می افتند که از طریق بنادر آزاد فلش های ارزان قیمت را بصورت عمده خریداری کنند. اما این کار اشتباه محض است.

این فلش مموری ها نه برند معتبری دارند و نه از گارانتی برخوردار هستند. حتی ممکن است بعد از خرید متوجه شوید که آن فلش ها ظرفیتی که انتظار داشتید را ندارند. و چون فلش مموری های گارانتی ندارند نمی توانید از طریق نمایندگی این موضوع را پیگیری کنید. بنابراین پیشنهاد می شود از فروشگاه های معتبر برندهای اصلی ایران را خریداری نمایید. تنوع این کالا ها آنقدر زیاد است که می توانید با هر بودجه ای که در نظر دارید فلش های با کیفیتی تهیه کنید.

اصلی ترین برندهای موجود در ایران عبارتند از وریتی (verity)، ویکومن (viccoman)، سن دیسک (sandisk)، دیتاپلاس (Data plus)، کوئین تک (Queen tech)، گلکس بیت (Galexbit)، پاناتک (Panatech)، ایکس انرژی (X-energy)، میکروسونیک (Microsonic) و بکسو (Bexo). تمام برندهای نام برده با گارانتی اورجینال در فروشگاه اینترنتی خرید عمده فلش ارزان قیمت خرید ۲۰ (kharide۲۰) موجود هستند.

خرید عمده انواع فلش ارزان قیمت با گارانتی

قیمت خرید عمده فلش ارزان

قیمت خرید عمده فلش یکی از مهمترین فاکتورهای انتخاب فروشگاه برای هر خریداری می باشد. نوعی فلشی که خریداری می کنید بر قیمت آنها تاثیر گذار است. عواملی مانند سرعت فلش مموری، برند فلش، گارانتی، جنس بدنه، دارا بودن آپشن هایی مانند یک سر otg و type-c ، گارانتی و ... بر قیمت فلش تاثیرگذار هستند.

ظرفیت فلش از مهمترین عوامل تاثیرگذار روی قیمت فلش مموری است. هرچه ظرفیت بالاتر باشد قیمت افزایش پیدا می کند و البته هرچه ظرفیت فلش مموری بیشتر باشد فلش پرسرعت و usb۳.۰ خواهد بود. زیرا انتقال حجم زیادی از اطلاعات نیاز به سرعت بالا دارد بنابراین سرعت فلش نیز خود باعث افزایش صعودی قیمت می شود.

اگر در انتخاب بهترین فروشگاه خرید عمده فلش ارزان قیمت با گارانتی دچار مشکل هستید، فروشگاه خرید ۲۰ انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. برخی از قیمت ها و تنوع محصولات فروشگاه خرید ۲۰ به شرح زیر است.

فلش ۱۶ گیگ بکسو مدل B-۳۲۵                                قیمت ۹۸۶۵۰ تومان

فلش ۱۶ گیگ پاناتک مدل P۴۰۱                               قیمت ۱۰۵۷۰۰ تومان

فلش ۳۲ گیگ سن دیسک مدل FIT                             قیمت ۱۲۴۷۰۰ تومان

فلش ۳۲ گیگ وریتی V۷۰۶                                      قیمت ۱۱۳۶۰۰ تومان

فلش ۶۴ گیگ ویکومن VC۲۷۰S                                قیمت ۱۶۵۴۰۰ تومان

فلش ۶۴ گیگ دیتاپلاس TRACK USB۳.۰                   قیمت ۲۶۵۶۰۰ تومان

فلش ۱۲۸ گیگ ایکس انرژی GOLDEN GEM              قیمت ۴۶۵۷۰۰ تومان

فلش ۲۵۶ گیگ ویکومن ۱۳۰S                                   قیمت ۸۳۶۵۰۰ تومان

قیمت های لیست بالا قیمت های ثابت فروش عمده نیستند. با توجه به نوسانات ارز نرخ قیمت فلش نیز در حال تغییر است. برای قیمت های لحظه ای بر روی لیست قیمت خرید عمده فلش ارزان کلیک کنید.

خرید عمده انواع فلش ارزان قیمت با گارانتی

فلش عمده با گارانتی اصل

همانطور که اشاره کردیم برندهای اصلی نام برده در ایران همگی دارای گارانتی اصل و اورجینال از نمایندگی های رسمی هستند. بنابراین بهترین گزینه برای خرید عمده هستند. هرکدام از برندهای تحت نظارت وگارانتی شرکت های بزرگ گارانتی ایران هستند. شرکت های گارانتی به شرح زیر هستند.:

شرکت آسان سرویس گارانتی برند های معروف پاناتک و وریتی

شرکت IPM گارانتی برند فیلیپس، هیوندای، تیم گروپ، ریدیتا، آرون، ایکس انرژی، دیتا پلاس و میکروسونیک

شرکت آیتین تراشه هوشمند، گارانتی برند کوئین تک

شرکت نوین رایانه سگال گارانتی برندهای ویکومن و وایکینگ

شرکت حافظه پرداز گارانتی برندهای سامسونگ، سن دیسک، کینگ استون و رادون

شرکت داده پرداز رایانه (تلاش)، گارانتی برند گلکس بیت

شرکت آواتک گارانتی انواع رم و فلش بکسو

تمام شرکت های بالا برای ارائه خدمات گارانتی به مشتریان شرایطی تعیین کرده اند که برای مشاهده ی جزئیات این شرایط می توانید به سایت خرید ۲۰ مراجعه نمایید. اما بصورت کلی فلش مموری ها دارای گارانتی مادام العمر هستند گارانتی مادام العمر به این معنی است که تا زمانیک ه محصول در حال تولید باشد شامل گارانتی می شود و پس از توقف تولید دیگر گارانتی و خدمات پس از فروش به آن تعلق نمی گیرد.

بعنوان مثال فلش مموری ۸ گیگ در اکثر برندها دیگر گارانتی نمی شوند. همچنین فلش هایی که در اثر ضربه یا شوک آسیب دیده باشند یا مدارهای داخلی فلش دچار آسیب و تغییر شده باشد گارانتی نمی شوند. برای ارائه فلش به نمایندگی مرکز گارانتی حتما باید بسته بندی محصول با برچسب هولوگرام روی آن را به نمایندگی تحویل دهید. پس سعی کنید پس از خرید به خوبی از بسته بندی مراقبت کنید.

خرید عمده انواع فلش ارزان قیمت با گارانتی

معرفی بهترین فروشگاه خرید عمده فلش ارزان قیمت

فروشگاه خرید ۲۰ یکی از قدیمی ترین و معتبرترین مراکز خرید عمده فلش مموری در ایران می باشد. این فروشگاه بالغ بر بیست سال است که انواع حافظه فلش مموری و کارت حافظه را بصورت عمده و با ارزان ترین قیمت همکاری بازار به فروش می رساند.

انواع فلش مموری در ظرفیت های ۸، ۱۶، ۳۲، ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگ در برندهای متفاوت در انواع پر سرعت و OTG بصورت عمده در سراسر ایران پخش می نماید. علاوه بر فروش تخصصی فلش مموری، انواع کارت حافظه ارزان قیمت و انواع لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر را نیز بصورت تخصصی و عمده با قیمت های باور نکردنی و بسیار ارزان با کیفیت بسیار بالا به فروش می رساند. برای سفارش محصولات می توانید به سایت ما مراجعه نمایید. همچنین درصورت وجود هرگونه ابهام یا مشکل می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

۰۹۱۲۱۳۰۷۶۰۳ و ۰۲۶۳۲۲۱۶۴۶۴

کد خبر: ۲۰۶٬۷۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha