۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸
آمادگی ایران خودرو برای گازسوز کردن خودروها
قائم مقام تامین و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو خبر داد

آمادگی ایران خودرو برای گازسوز کردن خودروها

پور مجیب، قائم مقام تامین و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو، از آمادگی ایران خودرو برای گاز سوز کردن خودروهای تولیدی خبر داد.

به گزارش بازار، کیانوش پور مجیب گفت: گروه صنعتی ایران خودرو از سال‌های قبل برای گاز سوز کردن خودروها برنامه ریزی کرده و خطوط تولیدی ایران خودرو برای گاز سوز کردن خودروهای تولیدی مجهز است بنابراین هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

پور مجیب گفت: در صورتیکه نیاز و درخواست مشتریان به سازمان فروش ایران خودرو منعکس شود شبکه تامین گروه صنعتی ایران خودرو در این زمینه تجهیز شده است و توسط واحدهای برنامه ریزی تولید، در اسرع وقت خودروی گاز سوز تولید و تحویل داده می‌شود.

وی افزود: تفاوت قیمت بنزین و گاز به گونه‌ای نیست که مشتری را برای درخواست خودروی گازسوز تشویق کند.

پورمجیب اضافه کرد: خودروی سورن از جمله محصولات گروه صنعتی ایران خودرو است که امکان گاز سوز شدن را دارد البته خودروهای دو گانه سوز در ایران خودرو هم سابقه تولید دارد و هم مجوز شماره گذاری. ضمن اینکه برای تامین خودروهای گازسوز شبکه تاکسیرانی، تکیف قانونی داریم و در حال تولید و تحویل هستیم.

وی گفت: در حال حاضر وانت آریسان هم مجوز شماره گذاری و هم دو گانه سوز دارد ضمن اینکه هم آمادگی تولید و هم تنوع خوبی برای عرضه در حوزه خودروهای گاز سوز داریم. توانمندی گازسوز کردن خودروها می‌تواند حتی به انواع خودروی دنا هم تعمیم پیدا کند که کار مهندسی آن در آینده نزدیک و با سرعت بالا قابل انجام است.

قائم مقام تامین و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو افزود: درصورتیکه تقاضا در سمت خودروهای گاز سوز افزایش یابد این آمادگی از طرف ایران خودرو به طور کامل وجود دارد که میزان تولید خودروهای گاز سوز را بالاتر ببرد ضمن اینکه برای سال آینده هم برنامه ریزی کرده ایم حداقل ۶۰ هزار خودروهای تولیدی را گاز سوز کنیم.

کد خبر: ۲۰۶٬۵۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha