۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
برخی زمین‌های واگذار شده در شهرک‌های صنعتی زنجان فعال نشده است
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی زنجان:

برخی زمین‌های واگذار شده در شهرک‌های صنعتی زنجان فعال نشده است

زنجان- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان، گفت: خیلی از زمین‌های واگذار شده  در شهرک‌های صنعتی استان فعال نیست و جزو مناطق راکد استان است.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از شهرک صنعتی زنجان، ایرج احمدی با اشاره به اینکه پنج هکتار به زمین‌های شهرک صنعتی طارم افزوده می‌شود، گفت: تا دو ماه آینده مشکل زمین شهرک صنعتی طارم برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه مشکلی در استقرار واحدهای صنایع تبدیلی در شهرک صنعتی خدابنده وجود ندارد، اظهار کرد: در شهرستان خدابنده نیز در زرین رود ناحیه صنعتی ایجاد می شود و در  این شهرستان مشکل زمین وجود ندارد و اگر سرمایه‌گذار جدید در حوزه صنایع تبدیلی باشد زمین لازم برای واگذاری در خدابنده وجود دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی زنجان، گفت: در شهرستان طارم نیز با اضافه شدن زمین پنج هکتاری مشکل زمین برطرف خواهد شد و در طول دو سه ماه آینده این اتفاق می‌افتد. 

احمدی تاکید کرد: قیمت زمین در این مناطق به دلیل محروم بودن منطقه قیمت زمین‌ها پایین است و در شهرک صنعتی طارم زمین‌ها به طور متوسط با قیمت متری ۳۰ تا ۴۰ تومان واگذار شده است.

وی افزود: خیلی از زمین‌های واگذار شده  در شهرک های صنعتی زنجان فعال نیست و جزو مناطق راکد استان است و چون بنیه این صاحبان زمین‌ها ضعیف است و تولید کننده نیست نمی‌توانند به بهره‌برداری برسانند.

کد خبر: ۲۰٬۶۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha