۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹
جلوگیری از تعطیلی هفت واحدی تولیدی در کردستان/پنج واحد تعطیل شده به چرخه تولید بازگشتند
رئیس کل دادگستری کردستان؛

جلوگیری از تعطیلی هفت واحدی تولیدی در کردستان/پنج واحد تعطیل شده به چرخه تولید بازگشتند

سنندج – حسینی، رئیس کل دادگستری کردستان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای حمایت از تولید، گفت: با ورود دستگاه قضا در سال جاری، از تعطیلی هفت واحد تولیدی در استان جلوگیری شده است.

حجت الاسلام سیدحسین حسینی در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن اشاره به اقدامات دستگاه قضایی در راستای حمایت از بخش تولید و رونق واحدهای صنعتی، اظهار کرد: حمایت از تولید و جلوگیری از تعطیلی واحدها فعال تولیدی یکی از اولویت های دستگاه قضایی در استان کردستان است.

وی ادامه داد: در راستای تأکیدات ریاست قوه قضاییه و اجرای سند تحول قضایی ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کردستان، پیگیر مشکلات کارخانه‌ها و واحدهای شرکت‌های تولیدی استان بوده است.

رئیس کل دادگستری کردستان عنوان کرد: در همین راستا و در چارچوب قوانین و مقررات از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری شده و این ستاد بررسی مشکلات و رفع موانع تولید واحدهای صنعتی و تولیدی را در دستور کار قرار داده است.

وی با بیان اینکه رویکرد مجموعه قضایی استان حمایت از چرخه تولید و اشتغال است، افزود: بر همین اساس یکی از کارهای ویژه‌ دادگستری استان فعال‌سازی شرکت‌های تولیدی ورشکسته است و در این مسیر از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد زیرا رونق تولید در استان بسیار اهمیت دارد بنابراین این موضوع را به صورت ویژه پیگیری خواهیم کرد.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: یکی از اقدامات دادگستری استان سرکشی و بازدید از واحدهای تولیدی، صنعتی و شرکت‌های دانش بنیان است که این اقدام کمک موثری به رفع مشکل واحدهای تولیدی و یا احیای آن‌ها کرده است.

وی گفت: با همت و حمایت دستگاه قضایی استان کردستان در ۹ ماهه سال ۱۴۰۱ از تعطیلی هفت واحد تولیدی استان که دچار مشکلاتی شده بودند، جلوگیری شده است.

رئیس کل دادگستری استان کردستان بیان کرد: در کنار جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی از ابتدای سال جاری تاکنون پنج واحد تولیدی نیز احیا شده و به چرخه تولید بازگشته‌اند.

رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: معضل بیکاری از دلایل عمده ورود پرونده به دادگستری است بنابراین اگر از اشتغال حمایت شود بر اساس مقررات و قوانین از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری می کند در همین راستا دادگستری استان در ۹ ماهه سال ۱۴۰۱ برای ۴۵۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

کد خبر: ۲۰۶٬۴۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha