۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲
چه کسری از حقوق یک ماه را باید برای خرید هدیه های مناسبتی بدهید؟

چه کسری از حقوق یک ماه را باید برای خرید هدیه های مناسبتی بدهید؟

می دانید که یکی از کلید های حفظ روابط اجتماعی چه خانوادگی چه دوستان خرید هدیه در مناسبت های مختلف است.

به گزارش بازار، می دانید که یکی از کلید های حفظ روابط اجتماعی چه خانوادگی چه دوستان خرید هدیه در مناسبت های مختلف است. در فرهنگ ما این مناسبت ها تنوع زیادی دارند، مثل خرید هدیه عید نوروز، خرید هدیه شب یلدا، خرید هدیه روز زن، خرید هدیه تولد، خرید هدیه روز مرد، خرید هدیه ولنتاین و .... .

حال بیایید محاسبه کنیم یک آقا یا خانم با حقوق پایه برای ۳ مناسبت نزدیک به هم که هر سال برگزار می شود چه هزینه ای را باید متقبل شود. می دانید که هر سال به فاصله کمی باید هدیه روز پدر و هدیه روز مادر تهیه کنید، و برای افرادی که متاهل هستند این هدیه شامل هدیه روز مرد و هدیه روز زن نیز می شود.

حال با معیار زمستان ۱۴۰۱ فرض کنیم که فرد مورد نظر می خواهد برای ۳ مناسبت روز مادر، روز زن و روز پدر هدیه هایی مساوی تهیه کند. یعنی برای هر فرد یک دسته گل کوچک ، یک جعبه شیرینی کوچک و یک کارت هدیه ۲۵۰ هزار تومانی میخواهد تهیه کند.

با توجه به محاسبات بالا برای هر مناسبت فرد باید حدود ۵۰۰ هزار تومان هزینه کند، به عبارتی برای ۳ مناسبت حداقل یک و نیم میلیون تومان، که این ۲۵٪ از حقوق پایه را شامل می شود. البته جدا از بحث مالی مشکل اساسی این نوع هدیه دادن این است که همه هدایا ظرف یک هفته از بین می روند و اثری از آن ها باقی نمی ماند.

 پیشنهاد ما برای بهبود این شرایط چیست؟

استفاده از هدیه های چاپی! هدیه هایی مثل بشقاب، لیوان و ماگ، تیشرت، کوسن، ساعت، فرش، کیف، پازل و… . محصولات چاپی علاوه بر ماندگاری بالا به دلیل تنوع بسیار زیادی که دارند برای همه سنین مناسب هستند. مثلا شما می توانید به کودکتان پازلی با عکس کاراکتر محبوبش هدیه دهید و یا به پدر و مادرتان یک ماگ با عکس خانوادگیتان را هدیه دهید. این هدایا با قیمتی بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان یک هدیه سفارشی و ماندگار محسوب می شوند و شما با این هدایا با یک تیر دو نشان زده اید.

شما می توانید در سایت عکسچاپ www.akschap.com  بیش از ۵۰ محصول چاپی با طرح و متن دلخواه خود را سفارش دهید و یک هدیه ماندگار و مقرون به صرفه برای همه مناسبت ها تهیه کنید. همچنین می توانید از طرح های آماده عکسچاپ برای هر مناسبتی که می خواهید استفاده کنید.

کد خبر: ۲۰۶٬۲۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha