۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
هزینه سفر به عتبات عالیات تا دهم اسفند ثابت ماند

هزینه سفر به عتبات عالیات تا دهم اسفند ثابت ماند

ثبت‌نام سفر عتبات در قالب کاروان‌های هوایی و زمینی زیر نظر سازمان حج و زیارت تا دهم اسفند با هزینه ثابت، آغاز شد.

به گزارش بازار، سفرهای زیارتی به عتبات در ماه اخیر با افزایش حدود ۱۵ درصدی قیمت روبرو بود و زائران برای ثبت‌نام در کاروان‌های زیر نظر سازمان حج و زیارت باید مبلغ بیش‌تری از هزینه اعلام شده در اوایل بهمن بپردازند.

آغاز ثبت‌نام سفر عتبات تا ۱۰ اسفند و احتمال افزایش هزینه اعزام
اکنون ثبت‌نام در کاروان‌های عتبات تا دهم اسفند آغاز شده است و مشتاقان زیارت عتبات می‌توانند در ماه شعبان و اعیاد شعبانیه به اعتاب مقدسه عراق مشرف شوند.

به نظر می‌رسد از ۱۱ اسفند در آستانه نیمه شعبان، اعزام‌ها با قیمت جدید آغاز شود و در صورت اختصاص پیدا نکردن ارز با قیمت مناسب به این سفرها، هزینه سفر عتبات افزایش یابد.

هزینه سفر عتبات تا ۱۰ اسفند چقدر است؟
هم اکنون هزینه سفر عتبات به صورت هوایی از حدود ۱۳ تا ۱۴ میلیون و ۵۰۰ و به صورت زمینی از پنج میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تا هشت میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است که تفاوت اصلی هزینه سفرها مربوط به اسکان زائران در عراق است.

همچنین سفرهای ارزان قیمت عتبات نیز با قیمت ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان انجام می‌شود که این سفرها زمینی هستند.

با برنامه‌ریزی دفاتر زیارتی، سفر به عتبات بدون نیاز به اخذ ویزا به صورت زمینی و هوایی در حال انجام است و زائران می‌توانند برای سفر به عتبات تا دهم اسفندماه برنامه‌ریزی و ثبت‌نام کنند.

سفر عتبات به مدت یک هفته از سوی دفاتر زیارتی برنامه ریزی می‌شود که زائران سه شب در کربلا، سه شب در نجف و یک شب در کاظمین اقامت خواهند داشت و به صورت عبوری به زیارت امامین عسکریین علیهم‌السلام در سامرا نیز مشرف می‌شوند.

کد خبر: ۲۰۶٬۰۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha