۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸
استعلام قیمت و خرید تیرآهن ذوب آهن اصفهان

استعلام قیمت و خرید تیرآهن ذوب آهن اصفهان

از مهمترین و اساسی ترین مصالح ساختمانی میتوان از تیرآهنها نام برد. تیرآهنها پروفیل هایی هستند که در اسکلت سازه های بتنی بکار میروند.

بازار: از مهمترین و اساسی ترین مصالح ساختمانی میتوان از تیرآهنها نام برد. تیرآهنها پروفیل هایی هستند که در اسکلت سازه های بتنی بکار میروند. این محصولات وظیفه دارند که تنشهای ناشی از نیروهای برشی و لنگر خمشی که حاصل بارگذاری بر روی اسکلت سازه است را تحمل کنند. تیرآهنها از پرکاربردترین انواع آهن آلات در ساخت و ساز به حساب می آیند.

حجم استفاده از تیرآهنها در ساخت سازهها بسیار بالا است. با توجه به حجم بالای استفاده از تیرآهنها در ساختمانسازی خرید این محصولات برای سازندگان سازه ها بسیار اهمیت دارد. زیرا حجم بالای استفاده از تیرآهنها باعث میشود که کوچکترین کاهش قیمتی تاثیر بسیار زیادی بر روی قیمت کل تیرآهن های مصرفی در یک سازه داشته باشد. کاهش هزینه خرید تیرآهن ها منجر به کاهش محسوس هزینه کل یک پروژه میشود و در نتیجه سود حاصل از انجام پروژه را افزایش میدهد.

به جز قیمت تیرآهنها کیفیت آنها نیز برای سازندگان سازه ها از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا کیفیت بالای تیرآهنها باعث افزایش مقاومت آنها میشود و افزایش مقاومت تیرآهن ها، افزایش مقاومت کل سازه را در پی دارد. یکی از کارخانه هایی که اقدام به تولید تیرآهن های باکیفیت می کند کارخانه ذوب آهن اصفهان است.

به دلیل کیفیت بالایی که تیرآهنهای تولیدی این کارخانه دارد متقاضیان خرید تیرآهن تمایل دارند که از تیرآهنهای ذوب آهن اصفهان خرید کنند. البته لازم به ذکر است که افزایش کیفیت تیرآهن باعث افزایش قیمت آن نیز میشود. اما سایت آهن اسپات به عنوان یکی از معتبرترین سایتهای فروش آهن آلات و محصولات فولادی تیرآهنهای تولیدی کارخانه ذوب آهن اصفهان را با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه ارائه میدهد.

همچنین کاربران سایت آهن اسپات قادر به استعلام قیمت لحظهای آهن آلات از آهن اسپات هستند. به دلیل به روز رسانی هایی که به صورت مرتب در این سایت انجام میگیرد، قیمتهای ارائه شده در این سایت جدید و به روز هستند. با توجه به این موضوع افرادی که قصد سرمایه گذاری در بازار آهن آلات را دارند میتوانند به عنوان یک سایت مطمئن و معتبر از آهن اسپات استفاده کنند.

استعلام قیمت و خرید تیرآهن ذوب آهن اصفهان

ویژگیهای تیرآهن های تولیدی در کارخانه ذوب آهن اصفهان

یکی از مهمترین عوامل در افزایش کیفیت تیرآهن، وزن تیرآهن است. هرچه وزن تیرآهن ها مطابقت بیشتری با جدول استاندارد وزنی که برای تولید تیرآهن ها بکار میرود داشته باشند تیرآهنها کیفیت بالاتری دارند.

یکی از مهمترین ویژگی تیرآهن های تولیدی ذوب آهن اصفهان که باعث افزایش کیفیت این تیرآهنها شده این است که وزن این تیرآهن ها است که مطابقت آنها با جدول وزنی اشتال بسیار نزدیک است.

اگر از خریداران تیرآهن اصفهان هستید میتوانند برای دریافت آموزش محاسبه وزن تیرآهن ذوب آهن اصفهان اینجا کلیک کنید.

کیفیت بالای تیرآهنهای تولیدی ذوب آهن اصفهان باعث شده که این تیرآهنها مرجع ارزیابی کیفیت تیرآهن در بازار آهنآلات باشند. کارخانه ذوب آهن اصفهان برای اینکه شناسایی محصولات خود را برای متقاضیان خرید محصولات این کارخانه آسان کند اقدام به حک کردن علامت اختصاری ESCO در فاصله ۲ متری از یکدیگر بر روی تولیدات خود میکند. این کار همچنین از کلاهبرداریهایی که سودجویان قصد انجام آن را دارند پیشگیری میکند. کارخانه ذوب آهن اصفهان اقدام به تولید سه نوع مختلف تیرآهن میکند.

تیرآهن های تولیدی ذوب آهن اصفهان

شامل تیرآهنهای بال نیم پهن (معمولی، IPE)، تیرآهنهای بال پهن (هاش، IPB ) و تیرآهنهای بال باریک شیبدار(IPN) است.

تیرآهن بال نیمه پهن موازی ذوب آهن اصفهان

این تیرآهنها را تیرآهنهای معمولی نیز میگویند. تولید این تیرآهنها منطبق با استانداردهای ملی ایران صورت میگیرد. در تولید این تیرآهنها از سه نوع فولاد استفاده میشود.

فولاد ۳۷ (S۲۳۵JR)، فولاد۴۴ (S۲۷۵JR) و فولاد ۵۲ (S۳۵۵JR) سه نوع فولادی هستند که در تولید این نوع تیرآهن کاربرد دارند.

تیرآهن بال پهن موازی ذوب آهن اصفهان

این تیرآهنها را تیرآهنهای هاش نیز مینامند. این تیرآهنها در سایز ۱۲، ۱۴، ۱۶، ۱۸، ۲۰ و ۳۰ تولید میشود. تفاوت تیرآهن هاش با تیرآهن معمولی در اندازه بالهای این دو نوع تیرآهن است.

تفاوت در اندازه بالها در این دو نوع تیرآهن باعث میشود که کاربرد آنها متفاوت باشد. فولاد بکار رفته در تولید این تیر آهن مشابه تیرآهنهای معمولی است.

تیرآهن بال باریک شیبدار ذوب آهن اصفهان

این نوع تیرآهن در سایزهای ۱۲ و ۱۴ تولید میشود. تولید این نوع تیرآهن نیز براساس استاندارد ملی ایران صورت میگیرد.

عوامل موثر بر قیمت تیرآهن

عوامل بسیار زیادی وجود دارند که بر قیمت تیرآهن موثر هستند. از عوامل موثر بر قیمت تیرآهن میتوان به عوامل زیر اشاره کرد.

  • کیفیت کارخانه تولید کننده
  • قیمت سنگ آهن
  • نوسانات ارزی
  • میزان واردات و صادرات
  • ضخامت تیرآهن
  • وضعیت بورس
  • هزینه حمل و نقل

کیفیت کارخانه تولید کننده یکی از عوامل موثر در تعیین قیمت تیرآهن است. تفاوت در عواملی مانند کیفیت مواد اولیه، چگونگی فرایند تولید و تبحر نیروی انسانی شاغل در یک کارخانه باعث می شود کیفیت تیرآهنهای تولیدی کارخانههای مختلف متفاوت باشد.

تفاوت در کیفیت کارخانهها باعث تفاوت در قیمت تیرآهنهای تولیدی میشود. این موضوع اصلیترین دلیل افزایش قیمت تیرآهنهای تولیدی کارخانه ذوب آهن اصفهان است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه محاسبه نوع، تعداد و وزن تیرآهن مورد نیاز در هر ساختمان که در تخمین هزینه پروژه بسیار موثر است، به وبلاگ آهن اسپات مراجعه کنید.

خرید آسان و ارزان تیرآهنهای ذوب آهن اصفهان در آهن اسپات

متقاضیان خرید تیرآهن های ذوب آهن اصفهان میتوانند با استفاده از Ahanspot.com خریدی ارزان و مقرون به صرفه را تجربه کنند. سایت آهن اسپات به جز ارائه تیرآهن های تولیدی کارخانه ذوب آهن اصفهان باقی محصولات این کارخانه را نیز با قیمتی مناسب و ارزان به کاربران خود ارائه میدهد.

این سایت به جز محصولات کارخانه ذوب آهن محصولات سایر کارخانه های معتبر را نیز ارائه میکند.

ارائه قیمتهای بروز و جدید آهن آلات و محصولات فولادی در این سایت به افرادی که قصد سرمایه گذاری در بازار آهن آلات را دارند کمک میکند تا برای خرید این محصولات بهترین انتخاب را با توجه به بودجه خود داشته باشند.

وجود تحلیل های مربوط به بازار آهن آلات یکی دیگر از مزایای استفاده از سایت آهن اسپات است. این تحلیلها باعث میشود متقاضیان خرید آهنآلات و محصولات فولادی با توجه به آنها بهترین زمان را برای خرید انتخاب کنند و سود خوبی از خرید خود کسب کنند. این تحلیل ها به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه برای کاربران سایت آهن اسپات ارائه میشود.

از دیگر مزایای استفاده از سایت آهن اسپات امکان استفاده از مقالات متعددی است که برای کاربران این سایت فراهم شده است. مقالات ارائه شده در این سایت تمامی اطلاعات لازم در خصوص محصولات فولادی و آهن آلات را به اطلاع کاربران میرساند. آگاهی کامل متقاضیان خرید محصولات فولادی و آهن آلات از ویژگیها و کاربردهای این محصولات آنها را برای داشتن خریدی آگاهانه یاری میکند.

کد خبر: ۲۰۶٬۰۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha