۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱
۱۶۰۰ کالای مورد نیاز شرکت نفت گچساران در داخل کشور تولید شد
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران:

۱۶۰۰ کالای مورد نیاز شرکت نفت گچساران در داخل کشور تولید شد

گچساران- مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: یک هزار و ۶۰۰ قلم انواع کالای مورد نیاز این شرکت امسال با هدف حمایت از تولید داخلی، توسط تولیدکنندگان و سازندگان داخلی ساخته شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، مهرداد کاهکش ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: ساخت این میزان قطعات نسبت به مدت مشابه گذشته ۴۰ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی قطعه های ساخته شده توسط تولیدگنندگان داخلی یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال است، گفت: این اقلام در قالب ۶۴۸درخواست از سوی بخش های مختلف شرکت نفت توسط شرکت های داخلی ساخته شده است.

کاهکش اظهار داشت: با اعتماد به شرکت های دانش بنیان و سازندگان داخلی از تحریم ها عبور کردیم و دو هزار و ۸۶۰ قلم کالا برای این شرکت به ارزش ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال امسال تهیه و تامین شد که از این میزان یک هزار و ۶۰۰ قلم تولیدات داخلی بوده است.

وی افزود: این شرکت همچنین بیش از یک هزار و ۱۰۰ قلم کالا به ارزش بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال از فروشندگان و تامین کنندگان در شهر گچساران خریداری کرده که تاثیر به سزایی در ایجاد اشتغال و گردش مالی و رونق اقتصادی در شهر گچساران داشته است.

کاهکش تصریح کرد: کاهش هزینه‌ها، استفاده مطلوب از منابع مالی، ارتقای توان و سرعت تأمین کالا و اتخاذ رویکرد حمایت از تولیدات داخلی، بهبود سطح سرویس دهی و جلب رضایت مشتریان، متقاضیان کالا، جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی و افزایش ضریب ایمنی کارکنان، بهره‌گیری از فناوری های روز اطلاعات و ارتباطات از اهداف کلان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب است.

کد خبر: ۲۰۵٬۸۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha