۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵
اشتغالزایی برای ۴۴ هزار نفر در روستاها

اشتغالزایی برای ۴۴ هزار نفر در روستاها

طبق گزارش‌ها از ابتدای امسال تاکنون با اجرای ۱۴ هزار و ۷۰۰ طرح اشتغال روستایی از سوی صندوق کارآفرینی امید برای ۴۴ هزار نفر در روستاها اشتغالزایی شده است.

به گزارش بازار، همچنین بیش از ۳۷ هزار طرح اقتصادی در بخش‌های کشاورزی، صنعت و خدمات مورد حمایت مالی صندوق قرار گرفته و زمینه بازگشت بسیاری از واحدها به چرخه تولید فراهم شده است.

صندوق کارآفرینی امید به عنوان بزرگترین نهاد حامی کسب و کارهای خرد و کوچک، روستایی و خانگی، نقش بسزایی در توسعه اشتغال و کارآفرینی، توانمندسازی اقتصادی، رفع بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار ایفا کرده است.

رویکرد صندوق کارآفرینی امید، حمایت مالی از طرح‌های اشتغالزا و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به کسب و کارهای خرد و کوچک بازار محور است که در کاهش بیکاری و افزایش تولید ناخالص داخلی موثر است.

بر اساس گزارش‌ها امسال با اجرای ۱۴ هزار و ۷۰۰ طرح اشتغال روستایی از سوی صندوق کارآفرینی امید در بخش‌های توسعه‌ای، تکمیلی و ایجادی، ۴۴ هزار شغل با سرمایه‌گذاری ۵۵۰۰ میلیارد تومان در روستاها و مناطق محروم ایجاد شده است. امسال همچنین ۱۶ هزار و ۱۰۰ طرح اقتصادی در مناطق شهری و شهرک‌های صنعتی با حمایت صندوق کارآفرینی به بهره برداری رسید.

کد خبر: ۲۰۵٬۸۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha