۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸
اخذ مجوز دادستانی برای برخورد با مشترکین پر مصرف برق در شهرستان بهار
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت برق استان همدان خبر داد

اخذ مجوز دادستانی برای برخورد با مشترکین پر مصرف برق در شهرستان بهار

همدان - مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از اخذ مجوز دادستانی در راستای برخورد با مشترکین تجاری پرمصرف شهرستان بهار خبر داد.

لیدا یوسفی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به برگزاری دوره‌ها و سمینارهای آموزشی در راستای مدیریت مصرف برق گفت: سال گذشته ۱۰ هزار و ۱۷۵ نفر از شهروندان از آموزش‌های مدیریت و صرفه‌جویی در مصرف برق بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به فعالیت‌های دفتر مدیریت مصرف توزیع برق استان همدان طی سال گذشته و برگزاری دوره‌ها و سمینارهای آموزشی افزود: با تلاش کارشناسان مدیریت مصرف و برگزاری جلسات آموزشی از قبیل آموزش بانوان خانه‌دار، آموزش مدیران، خدمتگزاران و سرایداران مدارس، آموزش مراجعه‌کنندگان به واحدهای اجرایی در مجموع ۱۰ هزار و ۱۷۵ از شهروندان از آموزش‌های مدیریت و صرفه‌جویی در مصرف برق بهره‌مند شدند.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد: اطلاع‌رسانی راهکارها و دستورالعمل‌ها و کلیپ‌های صرفه‌جویی در مصرف برق در بخش‌های مختلف مصرف از طریق روزنامه‌های محلی، سایت‌های خبری، شبکه استانی، نازل بردهای پمپ بنزین، اتوبوس‌های شهری و ایستگاه‌های اتوبوس از دیگر فعالیت‌ها بوده است.

یوسفی با اشاره به بازدید از چاه‌ها و تابلوهای کشاورزی نیز گفت: بازدید از مشترکین تجاری، اداری، صنعتی، مساجد و حسینیه‌ها به صورت مستمر از دیگر اقدامات بود که ضمن ارائه راهکارهای مدیریت و صرفه‌جویی در مصرف برق تعداد ۹۵۶ لامپ پر مصرف با مجموع ۳۱۴ هزار و ۲۱۶ وات جمع‌آوری و با یک هزار و ۱۰ لامپ کم مصرف با توان ۲۴ هزار و ۵۹۵ وات جایگزین شد.

وی از اخذ مجوز دادستانی در راستای برخورد با مشترکین تجاری پرمصرف شهرستان بهار خبر داد و عنوان کرد: در بخش اداری نیز در تابستان گذشته به صورت مستمر ادارات استان همدان در خصوص کنترل مصرف از ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه تا پایان وقت اداری مورد پایش قرار گرفتند.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تاکید کرد: با توجه به نقش کودکان و نوجوانان ضمن برگزاری دوره‌های آموزشی در مدارس نظیر حضور کارشناسان در کلاس‌های درس، برگزاری جشنواره خوارزمی، برگزاری مسابقه نقاشی در نمایشگاه دستاوردهای بسیج و برپایی غرفه مدیریت مصرف در نمایشگاه کودک و نوجوان با اجرای نمایش‌های شاد و آموزنده به آموزش کودکان مدنظر قرار گرفت.

کد خبر: ۲۰٬۵۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha