۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
سپرده رمزارزی ۶۰۴ میلیون دلاری مشتریان آمریکایی «پی پال» تا آخر سال ۲۰۲۲
گزارش مالی سالانه پی پال نشان داد؛

سپرده رمزارزی ۶۰۴ میلیون دلاری مشتریان آمریکایی «پی پال» تا آخر سال ۲۰۲۲

شرکت بزرگ پرداخت های مالی بین المللی «پی پال» در گزارش مالی اخیر خود اعلام کرده که بیش از ۶۰۴ میلیون دلار رمزارز متعلق به مشتریان خود طی سال ۲۰۲۲ را به صورت سپرده نزد خود نگه داشته است.

به گزارش بازار؛ شرکت بزرگ پرداخت های مالی بین المللی «پی پال» در گزارش مالی اخیر ارسالی خود برای کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا اعلام کرده که بیش از ۶۰۴ میلیون دلار رمزارز متعلق به مشتریان خود طی سال ۲۰۲۲ را به صورت سپرده نزد خود نگه داشته که دور رمزارز بیت کوین و اتریوم بیش از ۹۰ درصد ارزش این سپرده را به خود تخصیص داده اند.

بر اساس این گزارش، پی پال اعلام کرده که از مجموع وجوه رمزارزی مشتریان، ۲۹۱ میلیون دلار را بیت کوین و ۶۳ میلیون دلار را اتریوم تشکیل داده است. همچنین، رمزارزهای بیت کوین کَش و لایت کوین نیز بخش مهمی از باقیمانده این وجوه را به خود تخصیص داده اند.

در گزارش پی پال آمده است که این رقم در ماه سپتامبر سال ۲۰۲۲ به نسبت دسامبر بسیار بیشتر بوده و مقدار آن به حدود ۶۹۰ میلیون دلار می رسیده که با فروپاشی اکوسیستم رمزارزها و اوضاع وخیم بازار، بخش مهمی از این سپرده ها از حساب مشتریان خارج شده و به پول نقد تبدیل شده اند.

لازم به ذکر است، پی پال از اکتبر سال ۲۰۲۰ با راه اندازی سرویس ویژه خرید و فروش رمزارزها در مبادله با صرافی های بزرگ جهان مانند بایننس، امکان خرید و فروش آنها را برای مشتریان خود در آمریکا ایجاد کرده است. انتظار می رود طی ماه های آتی، این سرویس برای مشتریان پی پال در انگلیس نیز راه اندازی شود.

علیرغم ریزش های شدید رمزارزها که از اواخر نیمه نخست سال ۲۰۲۲ آغاز شد، پی پال همچنان سرویس مبدلات میان این بازار و شبکه بانکی آمریکا را برای مشتریان خود حفظ کرده و معتقد است که فعالیت سرویس مذکور همچنان سودمند به نظر می رسد.

کد خبر: ۲۰۵٬۷۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha