۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
۵۰ فرصت سرمایه گذاری در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شده است
مدیرکل اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد:

۵۰ فرصت سرمایه گذاری در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شده است

یاسوج- مدیرکل اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵۰ فرصت سرمایه گذاری در استان شناسایی شده که از این تعداد، ۲۰ فرصت مهم یا ابرپروژه به عنوان اولویت‌های اصلی سرمایه‌گذاری معرفی شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اقتصاد و دارایی کهگیویه و بویراحمد، طاهر شریف‌ پور ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: یکی از مهمترین راهبردها شناسایی فرصت‌ های سرمایه‌گذاری بود که ۵۰ فرصت شناسایی و احصا شد.

وی بیان داشت: یکی از برنامه‌های مهم، برای پیشرفت اقتصادی استان و جذب سرمایه‌گذاری خارجی، تعیین راهبردهای سرمایه‌گذاری بوده که با دستور استاندار استان تهیه شد.

شریف پور تصریح کرد: یکی از اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم، راه‌اندازی درگاه ملی مجوزها بوده به‌ گونه ای که با پیگیری‌های استاندار استان، این درگاه در کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی و مجوز ها از طریق درگاه ملی مجوزها صادر می‌ شوند.

وی اظهار داشت: استان کهگیلویه و بوبراحمد از ۲۳ تیرماه ۱۴۰۰ تا دی‌ ماه، حدود هشت هزار و ۵۷۰ درخواست داشته که از این تعداد، حدود چهار هزار مجوز صادر و سه هزار و ۱۸۱ درخواست نیز رد شده و یکهزار و ۵۸۶ درخواست نیز در دست بررسی است.

کد خبر: ۲۰۵٬۷۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha