۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
شکست حمایت مهم بیت کوین و احتمال اصلاح قیمت در بازار
تحلیل بازار رمز ارزها؛

شکست حمایت مهم بیت کوین و احتمال اصلاح قیمت در بازار

حمایت مهم ۲۱۸۷۵ دلاری بیت کوین روز شنبه شکسته شده و همچنان قیمت در زیر این محدوده قرار دارد که احتمال افتادن کنترل بازار به دست خرس ها را تشدید می کند.

به گزارش بازار؛ قیمت بیت کوین طی شبانه روز گذشته تقریبا بدون تغییر باقی مانده و با اینحال، حجم مبادلات این رمزارز طی روزهای گذشته بیش از ۴۰ میلیارد دلار بوده است.

قیمت تقریبی بیت کوین حدود ۱۸۱۰ دلار بوده و در نتیجه در محدوده زیر خط ترند قرار دارد. اما با توجه به عدم برگزاری هیچ گونه جلسه ای توسط فدرال رزرو و کمیته بازار آزاد فدرال آمریکا از یک سو و همچنین نبود هیچگونه خبر فاندامنتالی از اقتصادهای بزرگ جهان و تصمیم بانک های مرکزی آنها برای افزایش نرخ بهره، به نظر می رسد قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال تا اواخر هفته جاری همچنان بدون تغییر عمده باقی بمانند.

تحلیل تکنیکال بیت کوین

شکست حمایت مهم بیت کوین و احتمال اصلاح قیمت در بازار

همانطور که گفته شد، حجم مبادلات بیت کوین طی روزهای گذشته به شدت افزایش داشته و برای شبانه روز گذشته، این حجم، ۱۵.۳ میلیارد دلار اعلام شده است. بیت کوین با حجم بازار ۴۲۰.۷ میلیارد دلاری خود، همچنان به عنوان رمزارز اول بازار، کنترل آن را در دست دارد.

طی روز شنبه، حمایت مهم ۲۱۸۷۵ دلاری بیت کوین شکسته شده و همچنان قیمت در زیر این محدوده قرار دارد که احتمال افتادن کنترل بازار به دست خرس ها را تشدید می کند. اما در صورت عبور قیمت از این حمایت که اکنون به جدی ترین مقاومت بیت کوین تبدیل شده، قیمت می تواند تا سطوح مقاومت بعدی روی ۲۲۳۰۰ دلار و سپس ۲۲۸۵۰ دلار حرکت کند.

اما در صورت بسته شدن کندل روزانه زیر ۲۱۷۵۰ دلار، حمایت بعدی قیمت روی ۲۱۲۰۰ دلار قرار خواهد داشت که در صورت ادامه روند ریزشی، حمایت بعدی روی ۲۰۶۰۰ دلار خواهد بود.

کد خبر: ۲۰۵٬۷۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha