۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶
تنظیم بازار با اجرای طرح «فجر تا فطر» در زنجان
رئیس صمت زنجان:

تنظیم بازار با اجرای طرح «فجر تا فطر» در زنجان

زنجان- رئیس صمت زنجان گفت: طرح «فجر تا فطر» در استان زنجان با همکاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای منتخب با هدف کاهش قیمت کالاهای اساسی اجرا می شود.

به گزارش بازار و به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، مجید گلشنی فرد گفت: طرح «فجر تا فطر» در استان زنجان با همکاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای منتخب با هدف کاهش قیمت کالاهای اساسی اجرا می شود.

وی ابراز کرد: در قالب این طرح، گروه‌های کالایی متنوع و با کیفیت با کمترین حاشیه سود و حداقل قیمت برای سبد مصرفی خانوارها را از تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان، فراهم و به مردم عرضه می‌شود.

رئیس سازمان صمت زنجان گفت: بر اساس این طرح ۳۴ قلم کالای اساسی مصرفی خانوار با تخفیف ویژه در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می گیرد.

گلشنی فرد تاکید کرد: قند، شکر، گوشت منجمد، مرغ، انواع لبنیات، ماکارونی، رب گوجه، روغن، حبوبات، تن‌ماهی، چای، برنج از جمله کالاهایی است که با همکاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرفی و اصناف منتخب در استان با تخفیف عرضه می‌شوند.

وی با بیان اینکه این طرح از ۱۲ بهمن آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، اعلام کرد: درصد تخفیف‌های مختلفی در طرح فجر تا فطر وجود دارد که هم کیفیت کالا، هم میزان تخفیف آن توسط بازرسان جهاد، صمت و اتاق اصناف رصد می‌شود و علاوه بر این نظارت کامل روی طرح وجود دارد و همه جزئیات آن کنترل می‌شود.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان زنجان، افزود: همه فروشگاه‌های زنجیره‌ای پای کار آمده و در این طرح شرکت دارند و بنر طرح فجر تا فطر نیز در آن‌ها نصب شده و مردم می‌توانند از این طرح و تخفیف‌های آن برخوردار شوند.

کد خبر: ۲۰۵٬۷۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • کریم IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
      2 0
      لطفا‌آدرس‌راقیدفرمائید