۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶
۸۱۰ مورد بدهی واحدهای تولیدی زنجان به بیمه تقسیط شد
مدیرکل تامین اجتماعی زنجان:

۸۱۰ مورد بدهی واحدهای تولیدی زنجان به بیمه تقسیط شد

زنجان- عزیزخانی، مدیرکل تامین اجتماعی زنجان گفت: در خصوص حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی نیز ۸۱۰ مورد تقسیط بدهی در استان انجام و بیش از ۷۷ میلیارد تومان در قالب تسهیلات اعطا شده است.

محمود عزیزخانی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه رقم بیمه بیکاری در استان زنجان بیش از چهار درصد افزایش یافته است، گفت: شرایط اقتصادی قدرت تاب‌آوری واحدهای کارگاهی و صنعتی کوچک را پایین آورده است.

وی با بیان اینکه مجموع مستمری‌بگیران زنجان ۱۰۰ هزار و ۹۷ نفر است،اظهار داشت: بیش از پنج درصد افزایش یافته است.

مدیرکل تامین اجتماعی زنجان گفت: ۵۰ هزار مرکز درمانی، پزشکی، داروخانه و سایر موارد در سطح کشور طرف قرارداد سازمان تامین اجتماعی است و تا پایان آبان ماه بیش از ۹۰ درصد بدهی سازمان به مراکز دولتی و خصوصی تسویه شده و بقیه تا پایان سال تسویه می‌شود.

عزیز خانی تاکید کرد: دولت بزرگترین بدهکار به تامین است و در خصوص حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی نیز ۸۱۰ مورد تقسیط بدهی در استان زنجان انجام شده و بیش از ۷۷ میلیارد تومان در قالب تسهیلات اعطا شده است.

وی گفت: بدهی واحد تولید کننده روغن نباتی در سطح کشور ۱۵ میلیارد تومان است و این بدهی برای زنجان بیش از ۹ میلیارد تومان است.

کد خبر: ۲۰۵٬۴۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • سیامک IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      0 0
      چه بدهی ؟؟ خیلی از تولیدکننده ها و سرمایه گذارها به بهانه های الکی توسط،بیمه جریمه های گزاف ونقره داغ شدن وبدبختها هم یا ورشکست شدن یا توقیف اموال ،چرا سرمایه گذارها و تولیدکننده ها را از کشور فراری میکنید؟؟؟؟؟