۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳
تولید شمش روی افزایش می‌یابد
مدیرعامل شرکت ملی سرب و روی ایران:

تولید شمش روی افزایش می‌یابد

زنجان- سلطانیانی مدیرعامل شرکت ملی سرب و روی ایران با بیان اینکه در حال حاضر روزانه ۲۵ هزارتن شمش سرب و روی در این مجموعه صنعتی تولید می شود گفت: تولیدات به ۴۵ هزار تن افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار بازار، حمید سلطانیانی ظهر پنج پنجشنبه در آیین بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با بیان اینکه سرب و روی از صنایع مادر استان زنجان است، افزود: شمش روی، سرب و نقره و شمش سرب آلیاژی از تولیدات اصلی این شرکت است و در حال حاضر میزان تولید شرکت ملی سرب و روی ایران روزانه ۲۰ تا ۲۵ تن است.

وی افزود: شرکت ملی سرب و روی نماد پیشرو بودن در صنایع سرب و روی است، گفت: امسال ۴۴ پروژه عمرانی، محیط زیستی، تولیدی و فنی در این مجموعه عملیاتی شده که برخی از آنها به بهره برداری رسیده و برخی در دست اجرا است.

سلطانیانی با بیان اینکه تمام تلاش ما این است تا با افزایش تولید سهم خود را در خنثی سازی تحریم‌ها ایفا کنیم، افزود: با وجود همه تلاش ها برای تحقق رونق تولید، مشکلاتی نیز پیش روی بخش تولید قرار دارد، اظهار داشت: رفع این مشکلات برخی در گرو اصلاح اسناد و قوانین داخلی و برخی نیز نیازمند یاری مسوولان اجرایی و قضایی است.

مدیرعامل شرکت ملی سرب و روی ایران با بیان اینکه این شرکت نماد پیشرو بودن در صنایع سرب و روی است، گفت: امسال ۴۴ پروژه عمرانی، محیط زیستی، تولیدی و فنی در این مجموعه عملیاتی شده که برخی از آنها به بهره برداری رسیده و برخی در دست اجرا است.

سلطانیانی افزود: شرکت ملی سرب و روی ایران به‌منظور ایجاد کارخانجات تولید شمش سرب و روی در سال ۱۳۶۰ در کیلومتر ۱۲ جاده قدیم زنجان - تهران تاسیس شده است.

کد خبر: ۲۰۵٬۴۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha