تا ۲ هفته دیگر قابلیت تبادل پیام بین پیام رسان ها برقرار می شود
وزیر ارتباطات:

تا ۲ هفته دیگر قابلیت تبادل پیام بین پیام رسان ها برقرار می شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با این که تنوع پیام رسان ها با امکانات مختلف فرصتی برای رقابت است، قصد داریم قابلیت تبادل پیام و فایل بین پیام رسان ها را فراهم کنیم.

به گزارش بازار، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه بازدید از نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی درباره اتصال پیام رسان‌های داخلی گفت: مردم از پیام رسان‌های متعددی استفاده می‌کنند. هر کسی متناسب با نیاز و سلیقه اش یکی از این پیام رسان‌ها را که موفق به جذب بالای مخاطب شده، استفاده می‌کند. مشکلی که وجود دارد برای ارسال و دریافت پیام و فایل است.

او ادامه داد: با اینکه تنوع پیام رسان‌ها با امکانات مختلف فرصتی برای رقابت است، برنامه داریم قابلیت تبادل پیام و فایل بین پیام رسان ها را فراهم کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: آزمایش های اولیه اتصال پیام‌رسان‌ها انجام شده و در آینده نزدیک مراحل بعدی آن هم راه اندازی می‌شود. مرحله نخست ارسال پیام است که تا یکی دو هفته آینده انجام می‌شود. از آنجایی که فضا رقابتی است هر کدام از پیام رسان‌ها زودتر اقدام کنند اعلام می‌کنیم که گام بعد ارسال فایل و در مراحل بعدی بقیه امکاناتی را شامل می‌شود که پیام رسان‌ها خواهند داشت.

زارع پور درباره نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی گفت: سی‌تکس نمایشگاهی با کیفیت مبتنی بر فرهنگ ایرانی اسلامی ما است. این نمایشگاه نشان داده ظرفیت‌های خوبی در حوزه فضای مجازی و رسانه‌های دیجیتال وجود دارد که در این حوزه جهشی را ایجاد می‌کند که بتوانیم همه نیازمندی‌های مردم را بر طرف کنیم.

کد خبر: ۲۰۵٬۳۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha