۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
تولید بیش از ۴۲۰ هزار خودرو در سایپا

تولید بیش از ۴۲۰ هزار خودرو در سایپا

معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا بیش از ۴۲۰ هزار و ۶۰۱ دستگاه خودرو از ابتدای سال تاکنون تولید کرد.

به گزارش بازار به نقل از سایپا، مسعود پروین گفت: گروه خودروسازی سایپا بر اساس برنامه ریزی دقیقی که از ابتدای سال داشته توانسته روند مناسبی در تولید محصولات دنبال کند و بر این اساس با وجود خروج سه محصول پر تیراژ ساینا، تیبا و تیبا ۲، نه تنها تیراژ تولید کاهش نیافته است.

وی افزود: گروه خودروسازی سایپا توانسته در تاریخ چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه با تولید ۴۲۰ هزار و ۶۰۱ دستگاه خودرو از سقف تولید در سال محصولات در مقایسه با ۴ سال اخیر عبور کند این در حالی است که گروه سایپا در سال‌های ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۰ به ترتیب ۴۱۹ هزار و ۵۶۰ دستگاه، ۴۱۵ هزار و ۴۸۷ دستگاه و ۴۲۰ هزار و ۴۲۰ دستگاه و ۳۹۷ هزار و ۸۰ دستگاه تولید کرده است.

معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه سایپا تصریح کرد:با توجه به شرایطی که در تولید محصولات، در گروه سایپا دنبال می‌شود این گروه در ماه‌های گذشته توانسته از سقف تولید هفتگی، ماهیانه و روزانه را در سایپا و همچنین در سه سایت بن رو، سایپا دیزل و پارس خودرو نیز از کل تولید سال گذشته عبور کند.

کد خبر: ۲۰۵٬۳۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha