۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷
 زنجان در حوزه نهضت اقدام ملی مسکن و پیشرفت طرح‌ها رتبه دوم کشور را دارد
معاون سیاسی استاندار زنجان:

زنجان در حوزه نهضت اقدام ملی مسکن و پیشرفت طرح‌ها رتبه دوم کشور را دارد

زنجان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه این استان در حوزه نهضت اقدام ملی مسکن و پیشرفت طرح‌ها رتبه دوم کشور را دارد، گفت: در احداث مسکن مهر هم رتبه برتر را داشتیم. 

به گزارش بازار و به نقل از راه و شهرسازی زنجان، ابوالفضل رفیعی، ظهر چهارشنبه در آئین افتتاح همزمان پروژه‌های راه و مسکن استان زنجان گفت: انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ جهان محسوب می‌شود و همین امر موجب ایجاد تحولات بسیاری در سراسر جهان شد و رهبر کبیر انقلاب عزمتندانه کشور ایران و امت اسلام را هدایت کردند.

وی اظهار داشت: دولت با سیاست تولید انبوه مسکن در قالب نهضت ملی مسکن به دنبال جبران عقب‌ماندگی‌ها است و به دلیل نبود سیاست‌های دولت در بخش مسکن چند سالی را در این حوزه از دست داده بودیم و عوارض آن را در جامعه دیدیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان گفت: افزایش سقف پرداخت تسهیلات در حوزه روستایی و شهری در دست اقدام است.

رفیعی تاکید کرد: زنجان در حوزه نهضت اقدام ملی مسکن و پیشرفت طرح‌ها رتبه دوم کشور را دارد و در احداث مسکن مهر هم رتبه برتر را داشتیم.

وی افزود: به صورت میانگین از ابتدای انقلاب هر سال شاهد احداث ۹۰ کیلومتر راه روستایی بودیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان تصریح کرد: در داخل کشور هم رویکردهای خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی و توجه ویژه به اقشار محروم اولویت پیدا کرد؛ چراکه محرومان در ایجاد انقلاب نقش مهم داشتند و در همه عرصه‌ها حامی انقلاب اسلامی بودند.

رفیعی افزود: راه و مسکن را یکی از مؤلفه‌های مهم اقتصاد کشور است و دولت هم برای این حوزه برنامه‌های مختلف در نظر گرفته است، اگرچه کمبودها، نواقص و عقب‌ماندگی‌هایی نیز داریم.

وی یاد آورشد: کمبود یا فرسودگی ناوگان حمل و نقل، افزایش قیمت در مسکن و مسائلی از این دست از مشکلات حوزه حمل و نقل و مسکن است.

کد خبر: ۲۰۵٬۲۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha