۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷
ساده ترین روش برای خرید و فروش ووچر پرفکت مانی چیست؟

ساده ترین روش برای خرید و فروش ووچر پرفکت مانی چیست؟

ووچر پرفکت مانی یک نوع ووچر الکترونیکی (E-Voucher) است که توسط بانک پرفکت مانی برای سهولت بخشیدن به فعالیت های تراکنشی مشتریان عرضه شده است.

به گزارش بازار، ووچر پرفکت مانی یک نوع ووچر الکترونیکی (E-Voucher) است, که توسط بانک پرفکت مانی برای سهولت بخشیدن به فعالیت های تراکنشی مشتریان عرضه شده است. چه برای خرید از درگاه های اینترنتی باشد و چه برای کسب درآمد , ووچر ها با مبالغ مختلف در اختیار کاربران قرار میگیرند. حتی برخی آنرا برای سرمایه گذاری در بازار دلار استفاده می کنند. برای خرید ووچر پرفکت مانی و یا فروش آن راه های متعددی وجود دارد. استفاده از صرافی های آنلاین داخل کشور و خرید و فروش بدون ثبت نام و احراز هویت، از آسان ترین و سریع ترین این روش ها هستند.

اهمیت خرید و فروش ووچر های پرفکت مانی

اگر برای خواندن چنین مطلبی اقدام کرده اید، به احتمال بسیار قوی در حال حاضر با ووچر پرفکت مانی و استفاده های آن آشناییت دارید. ووچر پرفکت مانی مانند یک نوع کارت اعتباری و یا کارت هدیه است که توسط بانک الکترونیکی پرفکت مانی عرضه شده است.

این ووچر ها اصولا از کارت های اعتباری مشابه آن , انعطاف پذیر تر هستند. یکی از دلایل آن امکان تولید ووچر توسط کاربران بانک پرفکت مانی است. این قابلیت به کاربر امکان می دهد تا ووچر ها را به هر مبلغی که علاقه مند هستند از موجودی حساب خود تولید کنند و یا آن را به مبلغ دلخواه از صرافی هایی مثل صرافی انلاین ووچر Safe Exchange ۲۴ تهیه کنند.

از طرفی ووچر پرفکت مانی می تواند برای ایرانیان اهمیت بیشتری داشته باشد، چرا که بانک پرفکت مانی هیچ نوع محدودیت و یا تحریمی برای استفاده از آن و دیگر خدمات این بانک به ایران اعمال نکرده است. پس کاربران ایرانی میتوانند از ووچر ها برای خرید از درگاه های اینترنتی که از این بانک پشتیبانی می کنند، استفاده کنند.

یکی از دیگر استفاده های پر اهمیت آن امکان داشتن درآمد دلاری از طریق ووچر پرفکت مانی است. در صرافی هایی مانند صرافی سیف اکسچنج ۲۴ خدمات سریع فروش ووچر و دریافت ریال در قبال آن نیز ارائه می شود. از این طریق شما میتوانید درآمد خود را به سرعت و به قیمت روز به ریال تبدیل کنید. در نهایت یکی از استفاده های جالب ووچر ها، تبدیل سرمایه های ریالی به ووچر برای سرمایه گذاری آسان بر روی بازار دلار است.

ساده ترین روش برای خرید ووچر پرفکت مانی

همانطور که گفته شد، روش های متعددی برای خرید و فروش ووچر پرفکت مانی وجود دارد. اما برخی ساده تر از دیگری هستند. همچنین هر روش مزایا و معایب خاص خود را دارد. یکی از این روش های ساده، خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام است. امکان خرید و یا حتی فروش ووچر های پرفکت مانی، بدون احراز هویت از خدماتی است که ارائه دهندگان و نمایندگان پرفکت مانی به خصوص در داخل کشور ارائه می دهند.

ساده ترین روش برای خرید و فروش ووچر پرفکت مانی چیست؟

ووچر پرفکت مانی

برای خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام می توانید به وب سایت رسمی صرافی های آنلاین معتبر مثل صرافی سیف اکسچنج ۲۴ مراجعه کنید. نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که، از آنجایی که در حین خرید و فروش ووچر ها با مسائل مالی و تراکنش های ارزی سر و کله میزنیم، برای این نوع فعالیت ها محدودیت هایی قانونی از سوی صرافی ها در نظر گرفته شده است.

زمانی که برای خرید ووچر خود به وب سایت سیف اکسچنج ۲۴ مراجعه میکنید، متوجه میشوید که بدون ثبت نام و بدون احراز هویت فقط مبلغ محدودی را می توانید سفارش دهید. مبلغ خرید ووچر ها در هر روز و هر سفارش نمی تواند بیشتر از ۱۰۰ هزار تومان باشد. اما زمانی که خرید های کم و ارزانی دارید و یا قصد ووچر ها با مبلغ پایین را دارید این روش بسیار مناسب است. به طور مثال قصد دارید سرمایه های ریالی خود را به صورت آهسته و کم و با مبالغ پایین به دلار تبدیل کنید و جهت سرمایه گذاری دلاری در اختیار خود نگه دارید. یک مثال دیگر می تواند خرید ووچر برای ارسال به شخصی دیگر به عنوان کارت هدیه باشد.

ساده ترین روش برای فروش ووچر پرفکت مانی

ساده ترین روش برای خرید ووچر پرفکت مانی برای فروش آن نیز صدق می کند. با مراجعه به صرافی سیف اکسچنج ۲۴ میتوانید ووچر های خود را به فروش رسانده و در قبال آن ریال دریافت کنید. با وارد کردن اطلاعات ووچر شما در سایت این صرافی، در کمتر از نیم ساعت ووچر شما به ریال تبدیل خواهد شد.

ساده ترین روش برای خرید و فروش ووچر پرفکت مانی چیست؟

صرافی سیف اکسچنج ۲۴

فروش ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام و ارسال مدارک هویتی نیز ممکن است، اما مانند روش خرید آن با محدودیت روبرو است. در صورتی که در صرافی سیف اکسچنج ۲۴ ثبت نام نکنید و احراز هویت انجام دهید سقف مبلغ ووچر هایی که میتوانید به صورت روزانه به فروش برسانید باید کمتر از ۵۰۰ هزار تومان باشد.

با این حال این روش با اینکه دارای محدودیت است، اما بسیار ساده و سریع است و میتواند استفاده های متعددی داشته باشد. به طور مثال برای افرادی که قصد دارند ووچر های خود را به صورت روزانه و در مبالغ پایین به فروش برسانند. یا افرادی که نیاز مبرم به فروش ووچر در اختیار خود با سرعت بالا دارند.

مزایای ثبت نام و احراز هویت در صرافی سیف اکسچنج ۲۴

اگر از مصرف کنندگان دائمی خدمات ووچر پرفکت مانی نیستند، هر از گاهی به آن نیاز پیدا می کنید و یا مبالغ کمی را از طریق آن جا به جا می کنید، عدم ثبت نام محدودیت خاصی برای شما ایجاد نمی کند. اما اگر قصد دارید به طور مکرر از خدمات بانکی پرفکت مانی و همچنین صرافی های آنلاین مثل صرافی سیف اکسچنج ۲۴ استفاده کنید، بهتر است که در اسرع وقت برای ثبت نام و سپس احراز هویت خود اقدام کنید. این کار میتواند مزایای بسیاری برای شما داشته باشد.

مهم ترین مزیت ثبت نام و احراز هویت، برداشته شدن محدودیت های مبلغی برای خرید و فروش ووچر پرفکت مانی است. با ثبت نام و ارسال مدارک میتوانید به صورت نامحدود به انجام تراکنش ها بپردازید. از طرفی با ثبت نام در صرافی سیف اکسچنج ۲۴، یک کیف پول دیجیتالی در اختیار شما قرار میگیرد. در صورت فروش ووچر ها مبلغ ریال ووچر به این کیف پول منتقل می شود. شما می توانید مبلغ را به حساب خود واریز کرده و یا برای فعالیت های آینده خود در حساب نگه دارید. در نهایت ثبت نام و احراز هویت می تواند امنیت فعالیت های مالی شما را تامین کند. همچنین در صورت بروز مشکل پیگیری های لازم را آسوده می کند.

خدمات صرافی سیف اکسچنج ۲۴

صرافی انلاین سیف اکسچنج ۲۴ تمامی خدمات ووچر پرفکت مانی را در اختیار شما قرار می دهد. برای خرید ووچر های پرفکت مانی با قیمت دلخواه می توانید از طریق سایت این صرافی اقدام کنید. با این اقدام ووچر خود را در سریع ترین زمان ممکن، با کارمزد پایین و به مبلغ روز دلار دریافت کنید. خدمات نقد کردن ووچر پرفکت مانی و تبدیل ووچر به ریال نیز از خدمات سریع و آسان این صرافی است. اگر قصد خرید و فروش ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام را دارید نیز میتوانید از خدمات این صرافی بهره مند شوید.

کد خبر: ۲۰۵٬۱۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha