۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۷
۵هزار میلیارد تومان بودجه به اردبیل اختصاص یافت
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

۵هزار میلیارد تومان بودجه به اردبیل اختصاص یافت

اردبیل- عاملی، استاندار اردبیل گفت: از ردیف‌های مختلف بودجه چهار هزار میلیارد تومان اعتبار و یک هزار میلیارد تومان از تهاتر فروش نفت به استان اختصاص یافته است.

سیدحامد عاملی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: از ردیف‌های مختلف بودجه در حدود چهار هزار میلیارد تومان اعتبار و یک هزار میلیارد تومان از تهاتر فروش نفت به استان تخصیص یافته و در حال حاضر به عنوان یکی از رسالت‌های مهم توجه به اجرای پروژه‌ها برحسب اولویت است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات ارزشمندی در طول انقلاب در کشور به انجام رسیده است گفت: زمینه برای انجام کارهای بزرگ و تلاش و خدمت بیشتر وجود دارد و باید اقدامات اساسی برای تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه مبنای کار باشد چرا که باید برای آرمان‌های ترسیم شده انقلاب اسلامی جامه عمل پوشانده شود.

استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: در حدود چهار هزار میلیارد تومان از ردیف‌های مختلف بودجه به استان تخصیص یافته و در این زمینه اولویت به حضور و نقش مردم جزو اولویت‌های خطیر و حساس است که باید مورد توجه قرار گیرد و در این زمینه روشنگری و بصیرت‌افزایی بیش از هر مسئله‌ای حائز اهمیت است.

عاملی ادامه داد: توجه به پروژه‌های اقتصادی در استان اردبیل به عنوان یکی از اولویت‌های مهم و اساسی محسوب می‌شود و نباید در این زمینه کوتاهی وجود داشته باشد چرا که مقوله‌های اشتغال و جلوگیری از معضل بیکاری به عنوان اولویت‌های مهم و اساسی محسوب و باید در دستور کار باشد.

وی تصریح کرد: حضور جوانان بیکار در اردبیل در شان این استان نیست و باید در این زمینه تصمیم‌گیری‌های اساسی انجام یابد تا بتوانیم به این شکل به تمامی اهداف خود دست یافته و توسعه اقتصادی و اشتغال استان را شاهد باشیم چرا که در حال حاضر برنامه‌ریزی در این زمینه جزو اولویت‌های مهم برای منطقه محسوب می‌شود.

کد خبر: ۲۰۵٬۱۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha