۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲
اولویت بندی واگذاری سهام عدالت در بودجه ۱۴۰۲

اولویت بندی واگذاری سهام عدالت در بودجه ۱۴۰۲

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس، گفت، براساس لایحه بودجه ۱۴۰۲، اولویت واگذاری سهام عدالت به جاماندگان، افراد تحت پوشش سازمان‌های حمایتی، کارگران و افراد نیازمند هستند.

به گزارش بازار، محمدصالح جوکار با بیان اینکه قرار نیست به همه سهام عدالت داده شود، افزود: اعتقاد نداریم به همه دهک‌ها باید سهام عدالت داده شود، اما افراد تحت پوشش سازمان‌های حمایتی و کارمندان و کارگران باید از مزایای سهام عدالت استفاده کنند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس یازدهم، با اشاره به اولویت واگذاری سهام عدالت، گفت: قرار است ابتدا به افرادی که تحت پوشش سازمان‌های حمایتی هستند سهام عدالت داده شود و بعد کارگران و افرادی که به حمایت نیاز دارند، در اولویت بندی سهام عدالت قرار گیرند.

جوکار ادامه داد: اولویت واگذاری این سهام بر مبنای وضعیت معیشت این افراد است و قرار نیست عموم مردم سهام عدالت بگیرند، زیرا لزومی ندارد دهک‌های بهره‌مند سهام عدالت بگیرند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره اینکه در لایحه بودجه ۱۴۰۲ ارزش سهام عدالت برای جاماندگان چقدر خواهد بود؟ گفت: ارزش گذاری سهام عدالت مبنای ارزش گذاری روز سهام عدالت خواهد بود به عبارت دیگر سبدی که امروز در اختیار مردم است به همان میزان به جاماندگان سهام عدالت داده می‌شود.

وی همچنین درباره جزئیات واگذاری سهام عدالت به فرزندان تازه متولد شده گفت: در بحث طرح جوانی جمعیت بسته‌های تشویقی که نظر گرفته شده است، اجرا می‌شود.

کد خبر: ۲۰۵٬۰۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha