۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴
هزار و ۳۳۴ واحد تولیدی راکد وارد چرخه تولید شد
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:

هزار و ۳۳۴ واحد تولیدی راکد وارد چرخه تولید شد

زنجان - صالحی‌نیا، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: طی سال گذشته برای بازگرداندن هزار و ۴۰۰  واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید، هدفگذاری شده بود که در پایان سال با تحقق بیش از ۹۲ درصدی، یک هزار و ۳۳۴ واحد راکد وارد چرخه تولید شد. 

به گزارش خبرنگار بازار، محسن صالحی‌نیا شامگاه چهارشنبه در جلسه بررسی اجرای طرح توسعه شرکت راشا کاسپین در محل استانداری زنجان، گفت: طی سال گذشته برای بازگرداندن هزار و ۴۰۰  واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید، هدفگذاری شده بود که در پایان سال با تحقق بیش از ۹۲ درصدی، یک هزار و ۳۳۴ واحد راکد وارد چرخه تولید شد. 

وی اظهار کرد: از این میزان، ۳۰ واحد تولیدی مربوط به استان زنجان بود که در این بخش نیز سهم زنجان ۲.۴ درصد کشور است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، به طرح توسعه شرکت راشا کاسپین اشاره کرد و گفت: برای کمک به رونق تولید و ایجاد اشتغال تا جایی که قانون اجازه دهد، مساعدت و همراهی لازم را با واحدهای تولیدی خواهیم داشت. 

صالحی نیا تاکید کرد: خواسته‌های مسئولان این واحد تولیدی و پیشنهادات و دغدغه‌های مدیران دستگاه‌های مربوطه بررسی و با جمع‌بندی در نهایت، اجرا و عملیاتی می‌کنیم.

وی از اهتمام ویژه استاندار زنجان و اقدامات صورت‌ گرفته در این استان در رابطه با تشکیل کارگروه جهش تولید و تدوین نقشه راه، قدردانی کرد و افزود: استاندار زنجان در برگزاری جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید عملکرد خوبی دارد. 

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، ابراز کرد: سهم استان زنجان به لحاظ اشتغال، شمار واحدهای در حال ساخت، شمار شهرک‌ها و نواحی صنعتی و زمین‌های ثبتی بیش از ۲ درصد کشور است. 

صالحی نیا تاکید کرد: خوشبختانه سرمایه گذاری و اشتغال در استان روند رو به رشد و خوبی دارد و این مهم در سالجاری باید تقویت شود. 

وی با بیان اینکه سهم استان زنجان از آب و برق تامینی در شهرک‌های صنعتی نیز به ترتیب بالای ۳ و ۴ درصد است، افزود: اقدامات بسیار مهم و تلاش‌های خوبی در حوزه تولید و صنعت استان رخ داده است. 

کد خبر: ۲۰٬۴۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha