۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲
فعالیت ۵۲هزار واحد صنعتی رسمی و غیر رسمی در استان تهران/ کاهش چشمگیر نرخ بیکاری
معاون هماهنگی امور اقتصادی تهران خبر داد؛

فعالیت ۵۲هزار واحد صنعتی رسمی و غیر رسمی در استان تهران/ کاهش چشمگیر نرخ بیکاری

ملارد- معاون هماهنگی امور اقتصادی تهران از کاهش چشمگیر نرخ بیکاری با فعالیت ۵۲هزار واحد صنعتی رسمی و غیر رسمی در استان تهران خبر داد.

محمد امامی امین در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی شهرستان ملارد در گفتگو با خبرنگار بازار، از کاهش نرخ بیکاری استان تهران با احیای واحدهای تولیدی راکد و نیمه راکد خبر داد و اظهار داشت: مجموعا ۵۲ هزار واحد صنعتی رسمی و غیر رسمی در استان وجود دارد که به تفکیک ۱۷ هزار واحد صنعتی رسمی و ۳۵ هزار واحد غیر رسمی در این استان مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه رصد واحدهای تولیدی و صنعتی تهران به صورت هفتگی و مستمر ادامه خواهد داشت، گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی استان که با مشکلات مالی مواجه هستند مورد شناسایی قرار خواهند گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی تهران افزود: با توجه به اینکه ظرفیت خوبی از لحاظ واحدها صنعتی در استان تهران وجود دارد نرخ بیکاری استان کاهش چشم گیری خواهد داشت.

امامی امین در ادامه با بیان اینکه کیفیت کالاهای تولید شده در کارخانجات استان تهران بالا است، عنوان داشت: کالاهای تولید شده قابلیت رقابت با کالاهای مشابه خارجی را دارند و حمایت از این واحدها زمینه ساز شعار رونق تولید است.

کد خبر: ۲٬۰۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha