۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱
تورم به درد روزمره اقتصاد کشور تبدیل شده است
نماینده مردم فلاورجان در مجلس:

تورم به درد روزمره اقتصاد کشور تبدیل شده است

نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: موضوع تورم به درد روزمره اقتصاد کشور تبدیل شده است، مردم از ما سوال می‌کنند که در مجلس چه کاری انجام می‌دهید که هر روز فشار زندگی برای ما چند برابر می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سیدناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی امروز (دوشنبه، ۱۷ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: مجلس دو وظیفه قانونگذاری و نظارت را برعهده دارد، اقتدار آن به نظارت برمی‌گردد. متأسفانه هیأت رئیسه بر اساس سلیقه عمل می‌کند، در نشست دیگری نیز گفتم که آیین‌نامه را زیر پا می‌گذارند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سوالاتی از وزرا مطرح و ماه‌های گذشته اعلام وصول شدند اما زمانی که به هیأت رئیسه مراجعه می‌کنیم، گفته می‌شود به دلیل اینکه قبلا سوال مطرح کرده‌اید دیگر نمی‌توانید سوال مطرح کنید. کجای آیین‌نامه چنین چیزی نوشته شده است.

وی افزود: وقتی سوالی از وزیر اعلام وصول می‌شود بر اساس اعلام وصول باید در دستور کار قرار گیرد. سلیقه‌ای عمل کردن به معنای نابودی مجلس است.

موسوی لارگانی در تذکری خطاب به وزیر امور اقتصاد و دارایی بیان کرد: موضوع تورم به درد روزمره اقتصاد کشور تبدیل شده است، مردم از ما سوال می‌کنند که در مجلس چه کاری انجام می‌دهید که هر روز فشار زندگی برای ما چند برابر می‌شود و می‌پرسند فرق دولت آقای روحانی با دولت آقای رئیسی چه بود.

کد خبر: ۲۰۴٬۷۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha