۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶
یک ریال هم از محل تبصره ۱۴ به عشایر تخصیص پیدا نکرد
نماینده مردم قصرشیرین در مجلس:

یک ریال هم از محل تبصره ۱۴ به عشایر تخصیص پیدا نکرد

حیدری، نماینده مردم قصرشیرین در مجلس تأکید کرد: از محل تبصره (۱۴) قانون بودجه دو هزار میلیارد تومان برای عشایر اعتبار در نظر گرفته شد که تا این لحظه تخصیص پیدا نکرده است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، شهریار حیدری در جلسه علنی امروز (دوشنبه، ۱۷ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: امروز صبح در جلسه غیرعلنی در خصوص مولدسازی و نگرانی در این زمینه مباحثی مطرح شد، مصداق بارز تولیدکننده در کشور عشایر هستند که به تعبیر حضرت امام(ره) ذخایر انقلاب و به تعبیر رهبری مطمئن‌ترین قشر مردم ایران به نظام و انقلاب اسلامی هستند.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی خطاب به ریاست جلسه بیان کرد: از محل تبصره (۱۴) قانون بودجه دو هزار میلیارد تومان برای عشایر اعتبار در نظر گرفته شد که تا این لحظه تخصیص پیدا نکرده است و از محل ملی تنها دو درصد تخصیص یافت. آیا این توجه به قشر تولیدکننده است.

وی تأکید کرد: وزیر جهاد کشاورزی موظف است به داد این قشر مظلوم و تولیدکننده برسد و در دولت برای حل مشکلات آنها فریاد کند، وزیری که وعده‌های مختلفی بیان کرده بود و نگران کشاورزان و عشایر بود و با همین نگرانی وزیر شد اما امروز کمترین توجهی به قشر تولیدکننده و عشایر ندارد.

کد خبر: ۲۰۴٬۷۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha