۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
برخلاف دستور رئیس جمهور، قیمت گاز ۳ برابر از مردم گرفته می شود
نماینده مردم اقلید در مجلس:

برخلاف دستور رئیس جمهور، قیمت گاز ۳ برابر از مردم گرفته می شود

صالحی، نماینده مردم اقلید در مجلس گفت: رئیس جمهور می گوید قیمت گاز را ۷۰ درصد کاهش داده ایم، این تخفیف ۷۰ درصدی با افزایش ۱۰ برابری قیمت همخوانی ندارد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، مسلم صالحی در نشست علنی امروز (دوشنبه ۱۷ بهمن‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خود گفت: ضمن عرض تسلیت رحلت حضرت زینب (س)، تذکر اول من به وزارت نفت درباره افزایش ۱۰ برابری قیمت گاز مصرفی خانوارهاست.

نماینده مردم اقلید در مجلس یازدهم افزود: دولت باید دو راهکار را انجام شود؛ اول بازنگری در اقلیم بندی شهرستان ها است، برخی شهرستان ها مانند اقلید در یک ماه گذشته دمای منفی ۳۰ درجه را تجربه کرده اند که این موضوع باید بازنگری شود.

وی مطرح کرد: اقلید در اقلیم ۲ قرار گرفته است، این تغییر دما با توجه به شرایط آب و هوایی ممکن است در برخی شهرستان های دیگر نیز ایجاد شود.

صالحی تصریح کرد: رئیس جمهور می گوید قیمت گاز را ۷۰ درصد کاهش داده ایم! این تخفیف ۷۰ درصدی با افزایش ۱۰ برابری قیمت همخوانی ندارد، عملاً در شرایط بد اقتصادی، قیمت گاز را ۳ برابر از مردم می گیرید. ادعای کاهش قیمت گاز با کدام استاندارد ساختمانی و وسایل گرمایشی!؟ از مردم توقع داریم الگوی مصرف را نیز رعایت کنند.

نماینده مردم اقلید در مجلس یازدهم با اشاره به لزوم تکمیل دو پروژه در شهرستان در حوزه انتخابیه اش گفت: وزارت نیرو قول انجام دو پروژه را در اقلید داده است و آقای روغنی مدیرکل حوزه وزارت را برای این کار مامور کرده اند، ولی هیچ اتفاقی نیفتاده است. احداث پست ۶۰ کیلوولت دهستان خنجشت که از طرح های مصوب وزارت نیرو است و پست ۴۰۰ کیلوولت سرحد که بیش از ۱۰ سال از کلنگ زنی آن می گذرد؛ هنوز برای آنها کاری انجام نشده است. این امروز و فردا کردن به صلاح نیست.

وی مطرح کرد: برای اعتبار کانال های آبرسانی دژکرد شهرستان اقلید علی رغم دستورات هیچ کاری صورت نگرفته است.

کد خبر: ۲۰۴٬۷۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha