۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲
روند خدمات دهی دستگاه‌ها سال آینده تسهیل می‌شود| ممنوعیت افزایش هزینه‌های خدمات‌دهی بدون مصوبه مجلس
عضو هیات رئیسه مجلس:

روند خدمات دهی دستگاه‌ها سال آینده تسهیل می‌شود| ممنوعیت افزایش هزینه‌های خدمات‌دهی بدون مصوبه مجلس

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: با هماهنگی قوای سه گانه روند خدمات دهی دستگاهها در سال آینده تسهیل خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علی کریمی فیروزجائی عنوان کرد: بودجه سال آینده روند همگرایی دستگاه‌ها در افزایش سرعت خدمات دهی را شتاب می بخشد.

نماینده مردم بابل در مجلس با بیان اینکه افزایش هزینه‌های خدمات دولتی در سال آینده خارج از مصوبه مجلس ممنوع است، اظهار کرد: بنای دولت و مجلس کاهش هزینه‌ها در روند خدمات رسانی است.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با حمایت از افزایش اعتبارات بخش فرهنگ کشور، خاطرنشان کرد: افزایش بودجه در بخش فرهنگ سرمایه‌گذاری سودآور و بلند مدت محسوب می‌شود. کار ویژه دولت در سال آینده توجه به عرصه اقتصاد و فرهنگ خواهد بود.

وی با تأکید بر لزوم هم افزایی دستگاههای عرصه حکمرانی، افزود: جمهوری اسلامی ایران در ۴۴ سال گذشته موفق‌ترین نوع حکمرانی را در جهان تجربه کرد.

کریمی فیروزجایی تصریح کرد: دستاوردهای سیاسی ،علمی، فرهنگی، اقتصادی و عمرانی ایران در راه اعتلای همه جانبه کشور از بدو پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکنون افتخارآمیز است.

عضو هیئت رئیسه مجلس یازدهم گفت: اوج‌گیری شرارت‌ها و دشمنی‌های استکبار و اذنابش علیه انقلاب اسلامی در سال های اخیر ناشی از موفقیت بی نظیر کشورمان در مهار و دفع توطئه ها و تحریم های ظالمانه است.

عضو مجمع نمایندگان مازندران با تأکید بر لزوم تداوم مسیر نورانی انقلاب افزود: به رغم دسائس و کینه ورزی استکبار افق روشن و امیدبخشی پیش روی نظام اسلامی قرار دارد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: مداومت و پیگیری مولفه های اثربخش مقاومت و ایستادگی در حوزه های دفاعی، اقتصادی و فرهنگی و سازش ناپذیری برابر استکبار و هم‌پیمانانش رمز پیشرفت کشورمان در راه بالندگی است.عرصه نوین حکمرانی در دهه پنجم انقلاب مبتنی بر تقویت امید و تعالی اندیشه های ناب اسلامی است.

کد خبر: ۲۰۴٬۶۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha