۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶
ایجاد پارک فناوری غذا و دارو در اصفهان| بروکراسی اداری مشکل همیشگی فعالان اقتصادی است
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

ایجاد پارک فناوری غذا و دارو در اصفهان| بروکراسی اداری مشکل همیشگی فعالان اقتصادی است

اصفهان - اخوان فرید رئیس کمیسیون بهبود محیط کسب‌وکار اتاق بازرگانی اصفهان از ایجاد پارک فناوری غذا و دارو در اصفهان به عنوان یکی از ۱۰ پروژه مهم مورد پیگیری استان خبر داد.

غلامرضا اخوان فرید در گفت و گو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: ۶ کمیته ذیل کمیسیون بهبود محیط کسب‌وکار و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان اتاق بازرگانی اصفهان فعالیت دارند تا به بررسی چالش‌های این حوزه و ارائه راهکار به شورای گفت‌وگوی استان و دستگاه‌های ذی‌ربط بپردازند.

وی با بیان اینکه چالش‌های برخی لوایح و آیین‌نامه‌ها را به گوش شورای گفت‌وگوی ملی و اتاق ایران رساندیم که در برخی موارد موجب اصلاح این لوایح شد، تاکید کرد: بروکراسی اداری موجود در استان روند فعالیت‌های اقتصادی را کند کرده است و از عوال موثر در کاهش رتبه اصفهان در محیط کسب و کار بوده است.

رئیس کمیسیون بهبود محیط کسب‌وکار و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان اتاق بازرگانی اصفهان با تاکید بر ارتقای این شاخص در سال جاری گفت: اصفهان در پایان سال ۹۷ در شاخص محیط کسب‌وکار جزو چهار استان آخر کشور بود که رتبه بسیار نامطلوبی محسوب می‌شد اما اکنون طبق آخرین پایش، در رده پنجم کشور در شاخص محیط کسب‌وکار قرار گرفته که نشان می‌دهد مسیر درستی پیموده شده است.

وی با بیان اینکه توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در حوزه‌های بانکی و بیمه از پیگیری های کمیسیون بهبود محیط کسب‌وکار است، گفت: پس از مدتها تلاش ایجاد پارک فناوری غذا و دارو با پیشنهاد این کمیسیون به شورای گفت‌وگوی استان در دستورکار استانداری قرار گرفت و به‌عنوان یکی از ۱۰ پروژه مهم استان در حال پیگیری از سوی دولت و استانداری اصفهان است.

کد خبر: ۲۰۴٬۵۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha