۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶
عرضه گسترده پارس کمپرسور RefComp SE
محصول نوین شرکت نفت پارس در حوزه روغن های سنتزی؛

عرضه گسترده پارس کمپرسور RefComp SE

پارس کمپرسور RefComp SE محصول نوین شرکت نفت پارس در حوزه روغن های سنتزی مطابق با آخرین سطح کیفیت جهانی و با تکنولوژی نوین، برای عرضه گسترده تولید و روانه بازار شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی نفت پارس، شرکت نفت پارس با بیش از ۶۴ سال سابقه در تولید انواع روغنهای موتور، دنده، هیدرولیک، حرارتی و گریس، سابقه کهن و درخشانی در تولید انواع روغنهای کمپرسور منطبق با آخرین استانداردهای جهانی را دارد.

این شرکت در کنار تولید روغنهای کمپرسورمعدنی پر مصرف، در زمینه تولید روغنهای سنتزی مانند پارس کمپرسور S نیز پیشتاز بوده و تولیدروغن پارس کمپرسور RefComp SE، تلاشی در جهت تکمیل سبد محصولات این مجموعه، در حوزهکمپرسورهای برودتی است.

پارس کمپرسور RefComp SE روغن کمپرسور تمام سنتزی بر پایه پلی ال استر و مواد افزودنی انحصاری است. این روغن با کیفیت بالا جهت استفاده در کمپرسور هایی که از R۱۳۴a یا سایر مبردهای HFC سازگار با محیط زیست بهره می گیرند، فرموله شده و قابل استفاده در انواع کمپرسورهای مبرد رفت وبرگشتی و روتاری است.

ویژگی برتر این محصول افزایش زمان کارکرد روغن، حفاظت بالای یاتاقانها در مقابل سایش وسازگاری عالی با گازهای مبرد مانند R۱۳۴a و HFC می باشدکه نتیجه تلاش و پیگیری متخصصان داخلی این شرکت در جهت تعیین فرمول دقیق و انجام کامل پایشهای فنی، برای بومی سازی این روغن است.

گفتنی است؛ این شرکت با تولید روانکارهای متنوع در حوزه های مختلف صنایع، با استفاده از دانش فنی بالا و برخورداری از ماشین آلات و تکنولوژی های روز دنیا، یکی از برندهای شناخته شده در صنعت روانکاری ایران است که همواره محصولات خود را با بالاترین کیفیت و مطابق با استانداردهای روز تولید می کند.

کد خبر: ۲۰۴٬۴۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha