۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱
بانک مرکزی انگلیس نیازمند انتشار پوند دیجیتال است
وزیر دارایی انگلیس:

بانک مرکزی انگلیس نیازمند انتشار پوند دیجیتال است

وزیر دارایی انگلیس طی سخنانی نادر در حمایت از دارایی های دیجیتال گفت که کشورش به احتمال زیاد نیازمند تولید پوند دیجیتال به وسیله بانک مرکزی انگلیس خواهد بود.

به گزارش بازار، وزیر دارایی انگلیس طی سخنانی نادر در حمایت از دارایی های دیجیتال گفت که کشورش به احتمال زیاد نیازمند تولید پوند دیجیتال به وسیله بانک مرکزی انگلیس خواهد بود.

نشریه تلگراف که متن مصاحبه وزیر دارایی انگلیس را منتشر کرده، در این خصوص گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا به امروز، بانک مرکزی انگلیس و خزانه داری به این نتیجه رسیده اند که به احتمال زیاد، انتشار پوند دیجیتال برای ما کارآمد خواهد بود.

وی افزود: هنوز زود است که سخنی تعهدآور در زمینه ایجاد زیر ساخت های لازم (برای انتشار پوند دیجیتال) بگوییم. اما ما متقاعد شده ایم که اقدامات بیشتر در این زمینه ضروری است.

به نوشته تلگراف، قرار است برنامه بانک مرکزی انگلستان در خصوص انتشار پوند دیجیتال منتشر شود. در همین حال، یک مقام نزدیک به دولت انگلیس نیز در گفتگو با تلگراف تاکید کرده که گزارش مربوط به اقدامات این بانک در خصوص پوند دیجیتال به احتمال زیاد، طی هفته جاری انجام خواهد شد.

گفته می شود، «جان کانلیف» معاون رئیس بانک مرکزی انگلیس قرار است روز سه شنبه سخنرانی در همین خصوص داشته و به ابعاد کلی برنامه این بانک برای انتشار پوند دیجیتال بپردازد.

کد خبر: ۲۰۴٬۳۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha