۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
قانون مالیات بر ارزش افزوده نیازمند اصلاح است
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

قانون مالیات بر ارزش افزوده نیازمند اصلاح است

تهران-تولایی، رئیس کمیسیون مالیات، کار و تامین اجتماعی اتاق ایران با بیان اینکه قانون مالیات بر ارزش افزوده نیازمند اصلاح است، گفت: با اصلاح قانون، بار سنگین مالیات از دوش تولید کننده برداشته می‌شود.

محمود تولایی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه دولت در پی بهبود رتبه خود در محیط کسب و کار است از همین رو فرآیند مقررات زدایی و حذف بخشنامه‌های زائد آغاز و جلساتی با نمایندگان اتاق برگزار شده است، تاکید کرد: به دنبال مقرراتی هستیم که با حذف آنها ۸۰ درصد از مشکلات حل خواهد شد و در این راه حتما تشکل‌ها باید به کمک بیایند.

وی افزود: بدین منظور ارتباط با تشکل‌ها و درخواست از آن‌ها برای توجه و مشارکت در روند اصلاح قوانین و مقررات مربوط به تامین اجتماعی انجام شده است

رئیس کمیسیون مالیات، کار و تامین اجتماعی اتاق ایران همچنین از اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده خبر داد و گفت: لایحه ای توسط دولت تدوین شده و تشکل ها می توانند لایحه را مطالعه و نظرات خود را اعلام کنند تا فشار مالیات که همیشه بر دوش تولید کننده است، برداشته شود.

تولایی بیان کرد: در این مسیر از ظرف نهاد های دولتی با مقاومت شدیدی مواجه هستیم چرا که با تصویب و حذف هر یک از این مقررات بخشی از درآمد آن دستگاه دولتی نیز حذف می شود.

کد خبر: ۲۰۴٬۲۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha