۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
۳۷۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرهای جنوبی ایلام اختصاص یافت
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

۳۷۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرهای جنوبی ایلام اختصاص یافت

ایلام-علیزاده، نماینده حوزه جنوبی ایلام در مجلس گفت: در سال جاری از محل مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت، ۳۷۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرهای جنوبی ایلام اختصاص یافته است.

بهزاد علیزاده در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: استان ایلام دارای چهار درصد ذخایر نفتی و ۱۱ درصد از ذخایر گازی کشور است که بر همین اساس پروژه های مختلفی در بخش نفت و گاز در استان شکل گرفته است.

وی تصریح کرد: هم اکنون بیش از ۹۰ درصد تولیدات نفت غرب کشور در میدان های نفتی شهرستان دهلران برداشت می شود و این شهرستان قطب اصلی تولید نفت در غرب کشور است.

علیزاده با اشاره به مطالبه مهم مردم استان به خصوص شهرهای جنوبی استان برای تحقق اعتبارات مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت، افزود: در سال جاری از محل مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت، ۳۷۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرهای جنوبی ایلام اختصاص یافته است.

وی گفت: این اعتبار برای پروژه های مختل شهرستان های جنوبی استان بکار گرفته می شود.

علیزاده با اشاره به هزینه ۲ هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال از این اعتبار برای پروژه های شهرستان دهلران، افزود: مبادله موافقت نامه ها با شرکت ملی نفت نیز انجام گرفته است.

نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تعدادی از این پروژه ها به پیمان رفته و دستگاه های اجرایی هم به مناقصه گذاشته اند و کار شروع شده است.

کد خبر: ۲۰۴٬۲۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
      0 0
      جوانان را دریابید بیکاری معظل مهم شهر دهلران