۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲
نوسان قیمت مواد اولیه، مشکل تولید محصولات کشاورزی
معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی مطرح کرد

نوسان قیمت مواد اولیه، مشکل تولید محصولات کشاورزی

مهاجر، معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: یکی از مشکلاتی که در بخش تولید محصولات کشاورزی وجود دارد، بحث نوسانات قیمت مواد اولیه در بازار فعلی است.

به گزارش بازار، علیرضا مهاجر در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ادوات و ماشین آلات کشاورزی، افزود: یکی از مشکلاتی که در بخش تولید محصولات کشاورزی وجود دارد، بحث نوسانات قیمت مواد اولیه در بازار است.

نوسان قیمت مواد اولیه، مشکل تولید محصولات کشاورزیوی ادامه داد: دولت به دنبال این مسئله است که در بخش اقتصادی مانند قیمت ماده اصلی مورد نیاز صنعت ماشین آلات کشاورزی ثبات ایجاد کند و با دستور رئیس جمهور این اقدام در دستور کار دولت قرار گرفته و از سال آینده اجرایی خواهد شد.

مهاجر درباره برگزاری نمایشگاه گفت: نمایشگاهی که سالانه در مشهد برگزار می‌شود یکی از نمایشگاه‌های بسیار موفق است و بیشتر سازندگان ادوات کشاورزی در این نمایشگاه شرکت می‌کنند.

وی بازدید صاحبان صنایع و کشاورزان را در موفقیت این نمایشگاه مهم خواند و اضافه کرد: فروش سالانه تعداد زیادی از ادوات کشاورزی به دلیل بازدیدهایی است که صاحبان صنایع و کشاورزان از نمایشگاه دارند.

معاون امور زراعت جهاد کشاورزی تصریح کرد: این نمایشگاه در راستای تحول بخش کشاورزی در حوزه مکانیزاسیون یکی از نمایشگاه‌های موفق بوده و دستاوردهای آن افزایش تکنولوژی، خودباوری در تولید داخلی و در درازمدت صادرات به کشورهای همسایه، اوراسیا و روسیه است.

کد خبر: ۲۰۴٬۱۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha