۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷
تسهیلات کشت گلخانه ای هنوز ابلاغ نشده است
معاون وزیر جهاد کشاورزی:

تسهیلات کشت گلخانه ای هنوز ابلاغ نشده است

ساری- نیازی شهرکی، معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: به رغم آن که تسهیلاتی برای توسعه گلخانه ها درنظر گرفته شده اما تاکنون ابلاغ نشده است.

صفدر نیازی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به این که مازندران ۴۱ درصد برنج کشور را تامین می کند، افزود: این استان در تولید مرکبات و جوجه های یک روزه در کشور سرآمد است.

وی بر لزوم تامین زنجیره تولید برای کاهش قیمت، فرآوری، لجستیک و بازارسازی را در حوزه کشاورزی مهم دانست و گفت: بخشی از تولیدات با تامین زیرساخت ها باید صادر شود.

وی با اشاره به محدودبودن منابع آبی گفت: در مناطق مختلف کشور از جمله جنوب با خشکسالی روبرو هستیم و این مسئله فشار را بر اراضی کشاورزی در شمال بیشتر کرده است.

نیازی توسعه گلخانه ای را از مهمترین برنامه های دولت سیزدهم یاد کرد و گفت: مازندران ظرفیت های بالایی برای توسعه گلخانه دارد و تسهیلات خوبی نیز در این بخش درنظر گرفته شده است هرچند این تسهیلات تاکنون ابلاغ نشده است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با اظهار این که بخش کشاورزی بزرگ و وسیع است، گفت: باید با همت تمامی بخش ها مشکلات فراروی بازرگانی و بازاریابی را در حوزه کشاورزی رفع کنیم.

کد خبر: ۲۰۴٬۱۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha