۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۳
روند احیای اصل ۴۴ قانون اساسی اصلاح خواهد شد| مردمی سازی اقتصاد؛ راهبرد کلان کشور
عضو هیات رئیسه مجلس:

روند احیای اصل ۴۴ قانون اساسی اصلاح خواهد شد| مردمی سازی اقتصاد؛ راهبرد کلان کشور

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: با اصلاح روند احیای اصل ۴۴ قانون اساسی نقش بخش خصوصی در اقتصاد کشور افزایش خواهد یافت.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علی کریمی فیروزجائی، عنوان کرد: اجرای ناقص سیاست های اصل ۴۴ قانون اساسی، اهداف محوری آن را نقض کرده است.

وی ایراد کارشناسی رهبر معظم انقلاب به روند نادرست احیای اصل ۴۴ قانون اساسی را مهم ارزیابی کرد و افزود: نگاه نافذ و عمیق رهبر فرزانه انقلاب به مشکلات بنیادی کشور، بیانگر استحکام دیدگاههای مبتنی بر اندیشه تابناک ولایت فقیه است.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با بیان اینکه ظرفیت های قانونی برای حل چالش های بنیادی داخلی راهگشا و ثمربخش است افزود: حکمرانی نوین مبتنی بر انگاره ها و الگوهای علمی و بومی ظرفیت های قانونی برای حل چالش های اساسی کشور را ارتقا می بخشد.

وی با اشاره به تقارن هشدارهای دلسوزانه و عالمانه رهبر فرزانه انقلاب در مورد چالش های اقتصادی با فصل تدوین بودجه در مجلس یادآور شد: مجلس در بررسی و تدوین بودجه سال آینده و نیز قانون برنامه هفتم توسعه فرامین اخیر رهبر انقلاب اسلامی را در دستور کار قرار خواهد داد.

کریمی فیروزجایی اظهار کرد: مردمی سازی اقتصاد، راهبرد کلان کشور در عرصه جهش اقتصادی و بالندگی است.

عضو هیئت رئیسه مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: مشکلات و تنگناهای عرصه اقتصادی و فرهنگی با تکیه بر قابلیت های اساسی کشور برطرف خواهد شد.

عضو خانه ملت گفت: دولت سیزدهم با هماهنگی موثر خانه ملت در پی عملیاتی کردن مقوله اقتصاد دانش بنیان و رونق تولید بعنوان پیشران حوزه اقتصاد است.

عضو مجمع نمایندگان مازندران تصریح کرد: وزارتخانه های اقتصادی دولت در زمینه تسهیل و بهبود شرایط اقتصادی با تکیه بر ظرفیت های بومی باید برنامه منسجم، یکپارچه و اثربخشی را ارائه و اجرایی کنند.

کد خبر: ۲۰۳٬۹۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha