۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
میزان سرمایه گذاری در طرح اقدام ملی مسکن زنجان ۶ هزار میلیارد تومان است
استاندار زنجان:

میزان سرمایه گذاری در طرح اقدام ملی مسکن زنجان ۶ هزار میلیارد تومان است

زنجان - حقیقی، استاندار زنجان میزان سرمایه گذاری در طرح اقدام ملی مسکن زنجان را شش هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان ذکر کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح اله حقیقی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای مسکن در محل استانداری زنجان، اجرای طرح ملی اقدام مسکن را بسیار خوب اعلام کرد و گفت: این طرح یک اقدام خوب دولت است و باید برای اجرای این طرح به صورت خیلی جدی وارد عرصه شد.  

وی اظهار کرد: اجرای این طرح اقدام عملیاتی بسیار جهادی را می طلبد و مردم آورده خود را  برای مسکن دار شدن در اختیار دولت قرار می دهند و کارها باید با برنامه جلو برود.  

استاندار زنجان با بیان اینکه برای مسائل تولیدی در استان جلسات مستمری تشکیل می شود برای رونق تولید اقدام ملی مسکن هم هر دو هفته یک بار جلسه میدانی برگزار شود، گفت: مشکلات اجرای طرح به خوبی در این جلسات مطرح و رفع شده و پیشرفت طرح ارائه شود.  

حقیقی بر لزوم تشکیل کمیته ای برای رفع مشکلات طرح ملی اقدام مسکن در استان تاکید کرد و افزود: طرح اقدام ملی مسکن، موضوع اصلی شورای مسکن استان زنجان است و  در کنار آن باید موضوعات مختلف دیگر نیز در این جلسه مطرح شود و مورد بررسی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اقدامات روبنایی و اساسی مانند ساخت مسجد، مدرسه و امکانات رفاهی و تفریحی نیز باید به موازات اقدامات زیربنایی و زیرساختی مورد توجه قرار گیرد، افزود: تمام دستگاه‌ها باید مکمل کار یکدیگر باشند تا پروژه اقدام ملی مسکن در زنجان در موعد مقرر به سرانجام برسد.  

استاندار زنجان تاکید کرد: باید دستورالعملی همراه با نظام‌نامه برای تسریع و بهبود روند اتمام پروژه‌ها تدوین و کمیته ها بخش بندی شده و هر کمیته دبیر جداگانه داشته باشد تا در بخش‌های مختلف، نظارت دقیق بر اجرای دستورالعمل انجام گیرد.  

حقیقی گفت: مدیریت فنی استانداری زنجان نسبت به مدیریت شهری تاکید کرده و برنامه ها را دنبال کند تا روند رو به جلویی در برنامه ها داشته باشیم.  

وی ابراز کرد: باید کمیته جداگانه برای تاسیسات شهری و زیر بنایی تشکیل شود و مدیران هر کدام از این دستگاهها تعامل لازم  را برقرار کنند.  

استاندار زنجان انتخاب پیمانکاران بومی  را یک امتیاز خوب برای استان اعلام کرد و افزود: حضور پیمانکاران بومی برای استان یک اقدام مثبتی است چرا که پیمانکار بومی، عملیات را با تعهد بیشتری انجام می‌دهد.

حقیقی افزود: اتصال ورودی دوم شهر زنجان از سمت آزادراه قزوین، یکی از اقدامات خوب و نتایج مطلوب اجرای طرح در گلشهر است.  

وی یادآور شد: با محاسبه قیمت زمین، آورده متقاضیان و تسهیلات اعطایی، حجم سرمایه‌گذاری برای طرح اقدام ملی مسکن در این استان بدون احتساب پروژه‌های حمایتی و بنیاد برکت در مجموع بیش از شش هزار و ۷۷۰ میلیارد تومان خواهد بود.  

استاندار زنجان، گفت: چنین سرمایه گذاری در استان فوق  العاده است و باید اقدام جدی در اجرای این طرح مورد توجه قرار گیرد.  

کد خبر: ۲۰٬۳۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha