۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴
۱۵۰ میلیارد تومان عوارض و مالیات بین دهیاری‌های ایلام توزیع شد
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

۱۵۰ میلیارد تومان عوارض و مالیات بین دهیاری‌های ایلام توزیع شد

ایلام- جنتی، مدیرکل امور مالیاتی ایلام گفت: در سال جاری ۱۵۰ میلیارد تومان عوارض و مالیات بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان توزیع شده است.

غلامرضا جنتی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار افزود: مسدود کردن حساب‌های مودیان مالیاتی بدحساب قانونی است و بانک‌های ایلام باید در این زمینه همکاری کنند.

وی تصریح کرد: بانک‌هایی که در این زمینه همکاری نکنند، سازمان امور مالیاتی این بانک‌ها را به دستگاه‌های نظارتی معرفی می‌کند.

جنتی با اشاره به اینکه تعدادی از مودیان مالیاتی بدحساب بیش از پنج سال بدهی دارد و تنها راه سازمان امور مالیاتی مسدود کردن حساب‌های بانکی است، افزود: برای وصول کردن مطالبات مویان مالیاتی بدحساب نیازمند همکاری بانک‌های استان هستیم.

مدیرکل امور مالیاتی ایلام اضافه کرد: تمامی فرایند خرید و فروش در دستگاه‌های اجرایی و دولتی نیز تحت پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان باید انجام شود.

وی بیان کرد: تمامی فرایندهای مالیاتی از صدور دعوت نامه تا ابلاغ نیز به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و افراد در صورت دریافت پیامک حتماً به کارتابل الکترونیکی خود مراجعه کنند تا بعداً دچار مشکل نشوند.

جنتی تصریح کرد: ۱۵۰ میلیارد تومان بین شهرداری و دهیاری‌های استان از محل ارزش افزوده پرداخت شده است.

وی با اشاره به مشکلات کارت بازرگانی برای افراد فقیر، افزود: یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان مطالبات مالیاتی این کارت‌های بازرگانی در استان است که باید مودیان واقعی این کارت‌ها شناسایی شود.

مدیرکل امور مالیاتی ایلام افزود: تعدادی از مودیان مالیاتی واقعی کارت‌های بازرگانی شناسایی شده و شناسایی مابقی در دست اجرا است.

کد خبر: ۲۰۳٬۷۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha