۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۱
۱۸ هزار شغل جدید در حوزه اقتصادی استان بوشهر ایجاد شد
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

۱۸ هزار شغل جدید در حوزه اقتصادی استان بوشهر ایجاد شد

بوشهر- باستین معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: با افتتاح طرح‌های دهه فجر، ۱۸ هزار شغل جدید در استان بوشهر در حوزه اقتصادی ایجاد خواهد شد.

علی باستین در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری استان در یکسال اخیر رشد محسوسی داشته و حجم و ارزش سرمایه گذاری بخش خصوصی در این استان چند برابر شده است.

وی افزود: برای تسهیل شرایط سرمایه گذاران بخش خصوصی در استان بوشهر راهکارهای متنوع و متعددی انجام داده‌ایم و بحمدالله به نتایج قابل توجهی نیز رسیده‌ ایم.

معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: در دهه فجر امسال ۱۳۷ طرح اقتصادی با حجم سرمایه گذاری ۳۰۰ هزار میلیارد تومان در استان افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شوند.

باستین تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در حوزه اقتصادی برای طرح‌هایی که در دهه فجر امسال در استان بوشهر، افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود موجب اشتغالزایی برای ۱۸ هزار و ۲۵۹ نفر خواهد شد.

وی از افتتاح کارخانه بزرگ تولید ورق در بوشهر خبر داد و اضافه کرد: کارخانه تولید صفحه و ورق تک‌جداره و دوجداره پلی‌کربنات با اعتبار ۲۴۰۰ میلیارد ریال، دهه فجر امسال در شهرک صنعتی بوشهر افتتاح خواهد شد.

باستین بیان کرد: همچنین کارخانه تولید کاغذ دیواری نگین لیان با اعتبار ۲۱۰ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی برای ۱۰۵ جوان بومی در دهه فجر امسال در استان بوشهر افتتاح خواهد شد.

کد خبر: ۲۰۳٬۷۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha